[Bootcamp] Installeren op kapotte MacBook

Pagina: 1
Acties:

• Maeslant
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 08:21
Ik heb hier een MacBook met Mac OS X 10.5 waarbij ik dus een Bootcamp installatie wil doen. Echter heb ik een probleem, dat is namelijk dat het interne scherm stuk is. Hierdoor werk ik dus met een externe monitor iets wat binnen OS X prima gaat.

Echter bij het installeren van Bootcamp start hij opnieuw op en gaat hij het interne scherm gebruiken iets waar ik dus niets op kan zien. Hierdoor kan ik dus Bootcamp niet installeren.

Heeft iemand een oplossing om het interne scherm uit te zetten zodat er alleen nog van het externe scherm gebruik gemaakt kan worden?

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

Zodra hij opnieuw opstart het interne scherm dichtgooien, zodat er in clamshell wordt opgestart. Volgens mij werkt dit namelijk ook bij Bootcamp installatie

• Maeslant
Red schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:44:
Zodra hij opnieuw opstart het interne scherm dichtgooien, zodat er in clamshell wordt opgestart. Volgens mij werkt dit namelijk ook bij Bootcamp installatie
Het interne scherm is continue dicht, dus daar zal het hem niet in zitten. Maar misschien open en dicht doen wel effect, ik ga het zo even nog maals proberen ( ik heb het al geprobeert namelijk)

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-02 12:18
Parallels trial proberen? Die kan ook de bootcamp-windows partitie opstarten. Misschien dat je het dan kunt aanpassen?

PSN: djmurcielago

• Hubert
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 01:42

Hubert

Decepticons 4ever!!!!

scherm dichthouden, usb toetsenbord eraan en doormiddel van de spatie opstarten. (als ik het me goed herinner) dan werkt ie gewoon in clamshell mode.

Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.

• Maeslant
Hubert schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 13:49:
scherm dichthouden, usb toetsenbord eraan en doormiddel van de spatie opstarten. (als ik het me goed herinner) dan werkt ie gewoon in clamshell mode.
geprobeert geen succes :(

• Red
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 03-02-2023

Red

Blue

VMWare kan ook een Bootcamp partitie aanmaken en XP daarop installeren volgens mij....
Pagina: 1