Toon posts:

Microsoft Office 2008 Kopen waar?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met een belangrijk vraagje.
Ik heb net Macbook Pro in Amerika gekocht omdat ik hier 1 maand op vakantie ben en scheelt mooi even 450 euro met Nederland. Ik wil graag Microsoft Office 2008 kopen maar waar kan die beste kopen? In Nederland of in Amerika ik weet dat Nederland 140 euro kost hier Amerika 150 Dollar dat is zo 102 euro met tax. Of zijn er nog mensen die via Ebay ervaringen hebben met kopen van deze Software?
Zijn er ook nog nadelen van of je in Amerika koopt of in Nederland bijvoorbeeld met de taal van de progamma's?

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 17-07-2008 05:50 ]

• Arthur
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-01 10:50
Ben je toevallig student (of anderszins verbonden aan een hogere opleiding)? Zo ja, dan kun je hem op Surfspot.nl voor een paar tientjes regelen. Anders zou ik hem gewoon uit de U.S.A. meenemen als je daar nu toch bent.

Never give in, never give in, never, never, never, never-in nothing, great or small, large or petty- never give in except to convictions of honour and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy

• MahRain
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-11-2025
De meeste Mac software wordt standaard met alle taalbestanden geleverd, zo niet Microsoft Office. In Nederland kun je een nederlandstalige versie kopen, in de VS zul je alleen een engelse versie tegenkomen.

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Dit soort vragen passen beter in het Shopping Forum, dus een move die kant op :)
APL > SF

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben inderdaad student ik doe een vervolg opleiding op MBO is dat het zelfde?
Arthur schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 08:33:
Ben je toevallig student (of anderszins verbonden aan een hogere opleiding)? Zo ja, dan kun je hem op Surfspot.nl voor een paar tientjes regelen. Anders zou ik hem gewoon uit de U.S.A. meenemen als je daar nu toch bent.

• Eris
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 14:24

Eris

-

Neem even contact op met de school. ROCs hebben vaak mogelijkheden om software te kopen voor een schrijntje
Pagina: 1