Ik start een .command file op mijn mac op zodra ik inlog. die doe ik om 'smackbook' te starten. echter opent deze een terminalvenster die mij alleen maar in de weg zit. is het mogelijk om deze te verbergen zodat hij ook uit mijn dock verdwijnt?
En wat heb je zelf al geprobeerd? Heb je al in de voorkeuren van de Terminal gekeken, heb je de .command file al 'ns bekeken? Heb je al gezocht in Google naar een oplossing?
Hier op GoT verwachten we enige mate eigen inzet, zoals ook in de Registratievoorwaarden / korte FAQ staat vermeld waarmee je akkoord bent gegaan. Aangezien je niet vermeldt wat je zelf allemaal hebt geprobeerd, gaat dit topic op slot. Ik raad je sterk aan om Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid door te lezen, aangezien dit niet de eerste keer is dat je topic om deze reden wordt gesloten.
Hier op GoT verwachten we enige mate eigen inzet, zoals ook in de Registratievoorwaarden / korte FAQ staat vermeld waarmee je akkoord bent gegaan. Aangezien je niet vermeldt wat je zelf allemaal hebt geprobeerd, gaat dit topic op slot. Ik raad je sterk aan om Registratievoorwaarden / korte FAQ en Het algemeen beleid door te lezen, aangezien dit niet de eerste keer is dat je topic om deze reden wordt gesloten.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Dit topic is gesloten.
![]()