Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat/bug] Aankondigingsplaten klikbaar gemaakt

Pagina: 1
Acties:
  • 204 views

• TetsuoShima
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 10-09 21:28

TetsuoShima

low energy output

Topicstarter
'De grote aankondigingsafbeeldingen voor reviews, .plans en blogs op de frontpage zijn klikbaar gemaakt, zodat het niet meer noodzakelijk is om nauwkeurig op de titel van het artikel te mikken.'

De "Aankondigingsplaten" zijn idd aanklikbaar, maar als ik met m'n Opera een 'open in new tab' probeer te doen, opent hij hem helemaal niet (er gebeurt niks). Gewoon klikken werkt uiteraard wel.
Dit heeft te maken met de manier waarop de link werkt, want mijn Opera zegt ook niet op voorhand waarnaar de link verwijst (in de status bar), bij 'normale' links doet hij dat wel.

Het zou fijn zijn als 'open in new tab' ook werkt, maar het lijkt me geen prioriteit natuurlijk als Opera de enige browser is die hier last van heeft. (getest met versie 9.26 trouwens, misschien doet 9.52 het ondertussen wel goed).

Evil is done without effort, naturally, it is the working of fate; good is always the product of an art.

• Megaflix
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-11 14:23
FF3 heeft dat 'probleem' ook. Al is het niet echt een bug, eerder een feature.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

Dunno wat crisp hier precies over denkt, maar ik vind het eigenlijk wel een bug

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

• Osiris
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
't Is een javascript-iets, dus zo gek is het toch niet dat "Open in een nieuwe tab" niet werkt? :)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Wat Osiris zegt.

Maar goed bekeken is hier niet echt javascript voor nodig. Het enige nadeel is dat ik dan de link moet dupliceren, maar dat is het het wel waard. Inmiddels in SVN reeds aangepast :)

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.