Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo iedereen,

In oktober vertrek ik op rondreis in Azië, ik zal daar een 5 tal maanden rondreizen
en ben eigenlijk opzoek naar het volgende. Om me het daar een beetje aangenamer te maken
had ik heel graag een vorm van navigatie willen hebben. Omdat ik niet met de auto zal rijden, hoeft
een punt naar punt navigatie niet echt aanwezig te zijn. Ook ben ik op zoek om een vertalingsprogramma, aka woordenboek te hebben, om mandareins te kunnen vertalen, vietnamees en thais zou ook meegenomen zijn, maar omdat er daar toch al wat meer engels verspreid is, niet zo'n nooidzaak. Nu heb ik tot nu toe nog geen navigatie kunnen vinden met mappen van azië (china,thailand,vietnam)

Weet iemand wat ik hiervoor zou kunnen kopen?

Thanks!

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Wat heeft navigatie met portable media devices te maken? Dat soort apparaten horen thuis in Accessoires en GPS-Navigatie :) Ik ga je topic echter niet verplaatsen omdat we "wat moet ik kopen?"-topics op GoT niet erg op prijs stellen. We verwachten van een Tweaker dat hij of zij zelf kan beslissen wat goed voor hem is. Daarnaast verwachten dat je duidelijk aangeeft wat je al geprobeerd of gevonden hebt. Iets als "ik heb niks kunnen vinden" is zeker niet genoeg.

Dit topic is gesloten.