Toon posts:

Ik zoek een Abuse policy zonder copyright

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik werk bij een internet/hosting bedrijf en we willen een Abuse policy op onze website zetten. Bij conculega's vind ik die natuurlijk wel, maar daar zit copyright op. Ik zoek eigenlijk een standaard (juridisch) voorbeeld document dat ik mag gebruiken. Voor contracten e.d. kun je wel vaak voorbeelddocumenten vinden. Heb me suf gegoogled maar kan niks over Abuse policy vinden.

Wie heeft tips?!

thx, Marieke

• Mad Marty
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:58

Mad Marty

Je bent slimmer als je denkt!

Wat is er mis met zelf schrijven? :)

Rail Away!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:57

Stewie!

Keen must die!

Zou je het niet fijn vinden om een doordachte abuse policy te hebben? Neem eens contact op met de huisjurist.

Verwijderd

Topicstarter
Mad Marty schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:55:
Wat is er mis met zelf schrijven? :)
Heb je gezien hoe lang die policies zijn...?! Kan leukere dingen bedenken... en waarom het wiel opnieuw uitvinden.

Verwijderd

Topicstarter
DaMorpheus schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:11:
Zou je het niet fijn vinden om een doordachte abuse policy te hebben? Neem eens contact op met de huisjurist.
Op zich goed idee maar dan moet je een zak geld meenemen. Wij zijn niet zo groot dat we een huisjurist hebben...

• Boudewijn
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Boudewijn

omdat het kan

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 17:17:
[...]

Op zich goed idee maar dan moet je een zak geld meenemen. Wij zijn niet zo groot dat we een huisjurist hebben...
Hoe wil je dan gaan toetsen of de policy die iemand hier aandraagt rechtsgeldig of waterdicht is op juridisch gebied?

• Punica-
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 27-11-2023
Je kan ff bij de KVK kijken, die hebben voorbeeld AV's, mogelijk dat daar ook abuse dingen in staan.

Verder hoef je een abuse policy natuurlijk niet 1 op 1 te kopieeren van een andere hoster, maar je kan wel een eigen schrijven met invloeden bij andere hosters vandaan, de meeste zijn toch nagenoeg hetzelfde, dus waarom jouwes niet.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 22:46
Misschien contact opnemen met een conculega of je het even mag overnemen? Mag misschien wel voor nop, of anders voor een klein prijsje?

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 16:52:
Hallo,

Ik werk bij een internet/hosting bedrijf en we willen een Abuse policy op onze website zetten. Bij conculega's vind ik die natuurlijk wel, maar daar zit copyright op. Ik zoek eigenlijk een standaard (juridisch) voorbeeld document dat ik mag gebruiken. Voor contracten e.d. kun je wel vaak voorbeelddocumenten vinden. Heb me suf gegoogled maar kan niks over Abuse policy vinden.

Wie heeft tips?!

thx, Marieke
Neem eens contact op met de partij waar jullie je servers weg hangen. Die hebben vast een abuse policy waar jullie aan moeten voldoen. Dan hebben ze er vast ook geen bezwaar tegen als jullie dezelfde policy hanteren.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk, tips waar ik wat mee kan :-)

Marzman, Brent, Punica - thanks! Ik ga er weer mee aan de slag.
Pagina: 1