Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[XP] Alle muziek hapert soms*

Pagina: 1
Acties:

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
Hallo,

Sinds korte tijd is hier een computer waar alle muziek op hapert, af en toen, 1 hapering per x liedjes. Maar elke keer op een verschillend punt, dus als ik dan terugspoel naar dat punt hapert hij niet nog een keer.

Het maakt ook niet uit welke speler wordt gebruikt.

Ik zat te denken aan een virus oid, dus heb NOD32 even laten scannen maar die heeft niets gevonden. Ook zijn er geen processen die druk bezig zijn.

Waar zou het aan kunnnen liggen?

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Sorry, de glazen bol is defect en RMA gegaan :)
Je zou met Performance Monitor eventueel kunnen gaan kijken of je disk niet hapert op dat moment (trace log), maar ik heb ook geen idee welke Windows versie je hebt want dat vergeet je en passant te melden.

Need more input.

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Ik heb dit probleem een dag terug ook nog gehad, het bleek een programma te zijn dat ik van een andere hdd had overgezet, zodra dit werd geïnstalleerd kwamen de problemen :'(
natuurlijk is dit moeilijk te traceren, windows opnieuw installeren was bij mij de laatste uitweg.
als je nog niet zo lang geleden iets heb geïnstalleerd kan dit het zijn, anders moet je eens scannen met ad-aware en a-squared free, deze gaven bij mij veel resultaten :)

• ZpAz
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:28
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 18:56:
Ik heb dit probleem een dag terug ook nog gehad, het bleek een programma te zijn dat ik van een andere hdd had overgezet, zodra dit werd geïnstalleerd kwamen de problemen :'(
natuurlijk is dit moeilijk te traceren, windows opnieuw installeren was bij mij de laatste uitweg.
als je nog niet zo lang geleden iets heb geïnstalleerd kan dit het zijn, anders moet je eens scannen met ad-aware en a-squared free, deze gaven bij mij veel resultaten :)
Dat maar eens proberen dan.

---

Het gaat trouwens om een Windows XP systeem, 2GB Ram, Celeron-D 2.x ghz.

Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF