Toon posts:

Binnenkomende e-mail automatisch laten printen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zoek een manier om binnenkomende e-mail automatisch te laten afdrukken naar een printer zonder gebruik te hoeven maken van Outlook of een ander mail programma dat open moet staan.
De e-mail komt binnen op een server met Exchange 2003.

• Aikon
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Dus... waar ben je zelf al mee gekomen en waarom voldeed dat niet?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 16:48
vinniel: via deze link naar Google (http://www.google.nl/sear...tomatically+print&spell=1) vind je een aantal oplossingen hiervoor. Met een beetje doorzoeken, zal je vast en zeker ook iets vinden wat freeware is :)

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

Verwijderd

Topicstarter
Ben al een halve dag aan het zoeken naar een programma die dit gratis kan doen maar heb tot nu toe nog niets gevonden.
Had al wel gezien dat Outlook de mogelijkheid biedt d.m.v. regels in te stellen maar dit wil ik dus niet.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 17:15

ThunderNet

Flits!

Je kunt het natuurlijk ook zelf devven als je een taal als c# oid machtig bent. :) Mail niet is echt ingewikkeld.

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• KillerAce_NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

1) Waarom gratis? Een enkele dag dat er wat spam doorheen komt kost je al meer aan papier en toner dan een beetje tool kost.

2) Waarom geen client? Die kan ook aan blijven, ook kan een clientside tool best op een server draaien (evt virtueel).

3) Ga dan zelf even achter de knoppen zitten en bouw wat. Het hoeft niet op je af te komen. Berg, Mohammed, etc.

Vooral punt 1 snap ik niet. Als het geen paar tientjes waard is, wil je aan je baas vragen waarom het ueberhaupt jouw tijd waard is (of andersom, als je tijd niets waard is, waarom je het niet bouwt :P ).

[ Voor 5% gewijzigd door F_J_K op 16-07-2008 20:02 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Verwijderd

F_J_K schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:01:
1) Waarom gratis? Een enkele dag dat er wat spam doorheen komt kost je al meer aan papier en toner dan een beetje tool kost.

2) Waarom geen client? Die kan ook aan blijven, ook kan een clientside tool best op een server draaien (evt virtueel).

3) Ga dan zelf even achter de knoppen zitten en bouw wat. Het hoeft niet op je af te komen. Berg, Mohammed, etc.

Vooral punt 1 snap ik niet. Als het geen paar tientjes waard is, wil je aan je baas vragen waarom het ueberhaupt jouw tijd waard is (of andersom, als je tijd niets waard is, waarom je het niet bouwt :P ).
Berg, Mohammed?
Zullen we er Berg, Mozes van maken?

• TweakPino
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:51

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 17:36
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 20:05:
[...]

Berg, Mohammed?
Zullen we er Berg, Mozes van maken?
Doe maar niet...
http://nl.wikipedia.org/wiki/Mohammed#Gezegde

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:04

CAP-Team

XBL: CAPTeam

e-mail uitprinten is zoooo jaren 90... :X
sorry.. maar alle e-mail (electronische mail) uitprinten is nou niet echt milieuvriendelijk te noemen.

edit:
sorry voor deze offtopic reply

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Verwijderd

CAP-Team schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 21:52:
e-mail uitprinten is zoooo jaren 90... :X
sorry.. maar alle e-mail (electronische mail) uitprinten is nou niet echt milieuvriendelijk te noemen.

edit:
sorry voor deze offtopic reply
Ben het wel met je punt eens, maar er zijn natuurlijk altijd redenen om wel te willen printen:

Je hebt natuurlijk altijd medewerkers van voor de jaren '90 voor wie mail een noodzakelijk kwaad is en daarom liever iets op papier lezen.

Of mensen met slechte ogen die liever niet de hele dag naar een scherm staren.
Pagina: 1