Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

map permanent kopieeren

Pagina: 1
Acties:
  • 147 views

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 18:55
Allereerst hoop ik dat het hier goed staat.

Een jaar of 4 geleden werkte ik bij een bedrijf wat een of ander programma had. Dit programma zorgde ervoor dat zodra er een map werd gewijzigd. Deze wijziging ook werd overgenomen op een andere HDD.

Heel simpel fungeerde een HDD gewoon als een exacte kopie. Ook werd door dit programma bepaalde setpoint gemaakt zodat je daarna terug kunt.

Nu ben ik op zoek naar een dergelijk programma, iemand enige ervaring tips etc?

Verwijderd

Je bedoelt replicatie en snapshots.

Welk OS?

Ik gebruik rsnapshots onder linux. rdiff is evt. ook een optie voor linux... Windows ken ik niet zo, maar ik geloof dat je daar file replication services voor hebt ofzo.

[ Voor 72% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2008 15:39 ]

• significant
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 29-11 18:55
jup het is WIN XP

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Ik stel voor dat je begint met [search=backup direct]; en dat je dat in het vervolg ook even doet voordat je een topic start :) Lees ook Policy: Alle regels die op het forum gelden even door voor meer informatie over wat we van een topic verwachten op dit forum

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Dit topic is gesloten.