Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[WORD 2002] Index tags uit de tekst verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Ik ben op m'n werk bezig een groot tekst document (ruim 200 pagina's) te schonen van een index die er ooit op heeft gezeten.
De index zelf is al lang geleden verdwenen, maar alle tags staan nog in de tekst (zichtbaar als "codes weergeven" aanstaat).
Om alle tags met de hand te verwijderen gaat me uren werk kosten, maar ik kan me haast niet voorstellen dat er niet een functie aanwezig is om dit door word te laten doen.

Zoeken en vervangen werkt helaas niet, ik kan daarmee niet op tags zoeken. Alt+F9 (een mogelijkheid die ik ergens anders had gevonden) laat alle tags ongemoeit. "Opmaak wissen" laat ook de tags staan (en is ook weer niet gewenst ivm bepaalde opmaak die dan hersteld moet worden...).

Wie heeft er een idee hoe ik deze tags snel en efficiënt kan verwijderen?

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier

• Witte
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-10 13:46
Je zou kunnen zoeken op ^d
Dan vind je velden, en die kan je wissen.

Houdoe

• deepbass909
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 23:37

deepbass909

[☼☼] [:::][:::] [☼☼]

Topicstarter
Tnx, dat werkte. Ruim 1600 items :X vervangen door niks, dat had veel tijd gekost anders...

Waarschuwing, opperprutser aan het werk... en als je een opmerking van mij niet snapt, klik dan hier