Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

MOSS 2007 Development

Pagina: 1
Acties:
  • 239 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi mensen,

Ik heb een vraag. Ik ben nu bezig met een extranetomgeving te bouwen in SharePoint.
Deze omgeving is een extended webapplicatie van de intranetomgeving. Nu moet ik voor school een technisch ontwerp maken voor deze opdracht. Echter heb ik geen idee hoe een technisch ontwerp eruit ziet. Ook moet ik een UML-diagram maken van SharePoint profielen. Ik gebruik namelijk een contactmodule die gegevens uit de profielen van sharepoint haalt.

Ik ben dan wel een SharePoint Dev, maar zoiets weet ik echt geen zak vanaf.
Kan iemand me hierin ondersteunen?

Groetjen,
Léon

• Coach4All
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17-11 20:20

Coach4All

I'm a Coach 4 All

Heb je al op google gezocht? Het beleid hier is dat we geen huiswerkopdrachten gaan zitten maken.....

--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---

• Cascade
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-11 11:41
Hmm, als het voor school is dan mag ik toch aannemen dat ze jou geleerd hebben hoe je een technisch ontwerp maakt of dat het op z'n minst in jouw studieboeken staat...

Dus OF jij hebt niet goed opgelet, OF ik zou heel hard protesteren bij die school van je (hoe kunnen ze ooit iets beoordelen waar ze zelf geen les in geven?). ;)

• Creepy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08:42

Creepy

Tactical Espionage Splatterer

Je moet een technisch ontwerp maken voor school maar je hebt geen idee hoe dat eruit ziet? Dat lijkt me wat vreemd ;) Je zult in eerste instantie toch echt bij je docent moeten zijn. Daarnaast is er natuurlijk zelf ook wel wat uit te zoeken (ik neem aan dat je via school ook wat boeken of readers hebt, en anders is er nog altijd google). Je krijgt zo'n opdracht echt niet zomaar natuurlijk. Het is de bedoeling dat je die opdracht zelfstandig maakt en zo wordt die opdracht ook beoordeeld. Het forum hier inschakelen is dan ook niet de bedoeling.

Ga er gewoon zelf eens me aan de slag. Dat je van niks weet terwijl je wel zo'n opdracht krijgt dat zou niet moeten kunnen. Praat dus eens met je docent. Als je er zelf mee bezig bent en je hebt een wat concrete vraag dan zou je een topic kunnen openen, let daarbij aub wel op Software Engineering & Architecture Beleid zodat je weet wat nu wel en wat nu niet kan.

"I had a problem, I solved it with regular expressions. Now I have two problems". That's shows a lack of appreciation for regular expressions: "I know have _star_ problems" --Kevlin Henney

Dit topic is gesloten.