edit: i did it
[ Voor 150% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2008 16:36 ]
Wat heb je geprobeerd? En welke taal gebruik je überhaupt?dit lukt me echter niet.
Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
[ Voor 10% gewijzigd door Niemand_Anders op 16-07-2008 10:26 ]
If it isn't broken, fix it until it is..
ik probeer het in PHP, heb geen ervaring met webservices. Is een systeem zoals ik boven in beschrijf moeilijk in elkaar te zetten voor iemand met ervaring hiermee? (indicatie qua tijd?)P_de_B schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:21:
Dat WDSL bestand beschrijft hoe de bijbehorende webservice er uit ziet. In dit geval heb je een webservice "ABZ-Audascan-Compleet-V2-Soap" met een methode geefAntwoord. Heb je enig idee hoe je een webservice moet aanroepen? Anders zou ik me daar eerst eens in gaan verdiepen. Welke taal gebruik je?
Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| require 'nusoap.class.php'; $soapclient = new soapclient('je_wsdl_file.wsdl'); $fumctie = 'geefAntwoord'; $parameters = array( 'kenteken' => '12-34-AB', 'meldcode' => 'ZX' ); $antwoord = $soapclient->call($fumctie, $parameters); |
[ Voor 7% gewijzigd door frickY op 16-07-2008 11:18 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq