Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/bug] Poll stemmen?

Pagina: 1
Acties:
  • 172 views

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:35
Lieve Devvers

Ik weet niet precies of dit een bug is, maar het is mij niet duidelijk hoe ik vanaf de pollpagina moet stemmen op een poll.
Vanaf de fp of vanaf een artikel is niet moeilijk, ff klikken en je hebt gestemd.

Echter als ik doorklik (dus vanaf het overzicht met de polls) kom ik in het resultatenoverzicht en op de overzichtspagina van de polls kan ik niet stemmen. Zie ik iets over het hoofd? Wat me ook niet duidelijk is, is wanneer ik wel/niet gestemd heb, maar dat is een klein dingetje.

Ik hoop dat jullie me iets meer duidelijkheid kunnen geven... :)

Eeuwige dank! _/-\o_

[ Voor 1% gewijzigd door RetroTycoon op 16-07-2008 10:16 . Reden: iets meer duidelijkheid ;) ]

Verwijderd

Op die polls kun je volgensmij niet meer stemmen omdat ze uit het verleden zijn?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

De reactie-pagina voor polls heeft nooit de mogelijkheid gehad om te kunnen stemmen. Je zal dus het linkje moeten volgen naar het bepaalde artikel, of naar de frontpage gaan als het een algemene poll is. Als de poll al vervangen is door een andere heb je dus gewoon pech :P

Als je ook bij het artikel of op de frontpage geen mogelijkheid hebt om te stemmen (en dus alleen maar de resultaten ziet) dan heb je al gestemd, of is de poll al verlopen ;)

Intentionally left blank

• RetroTycoon
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 00:35
Verwijderd schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 10:17:
Op die polls kun je volgensmij niet meer stemmen omdat ze uit het verleden zijn?
Voorbeeldje. Vermeld staat: Deelname sluit op 22-07-2008 15:16

edit: @ crisp: oké, dan is dat ook weer duidelijk... omdat de sluitingsdatum in de toekomst ligt, dacht ik dat je nog kon stemmen.

[ Voor 17% gewijzigd door RetroTycoon op 16-07-2008 10:21 ]

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:40

crisp

Devver

Pixelated

Vooralsnog wontfix, zo belangrijk vinden we de polls zelf ook niet :P

Intentionally left blank

Dit topic is gesloten.