Toon posts:

nieuw moederbord of nieuwe videokaart?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Aangezien ik in het bezit ben van een ietwat gaar moederbord (abit va6) zat ik eraan te denken er eens een nieuwe in te zitten. maar eigenlijk kan ik ook wel een nieuwe videokaart gebruiken, omdat ik vrij veel games speel.

Wat moet ik doen: nieuwe videokaart of nieuw moederbord?

Systeem:
p3 733 - 128 mb - matrox g400 32mb DH

Verwijderd

ik zou voor een nieuwe videokaart gaan.
Een gf2 mx levert lekker wat snelheidswinst op.

Verwijderd

heej ehm je proc kan nog wel een tijdje mee met de games. Dus voor een mobo hoef je het niet te doen. als je dan voor het tweaken zou gaan. Koop inderdaad gewoon een gf2mx best is asus7100. dan hebbie3 ook een hoop snelheidswinst

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 31-08 12:07
prijs/prestatie zou je het beste een gf2 GTS of readon (64mb DDR) kunnen kopen, je mag ook wel voor 400 gulden mijn maand oude gf1 DDR kopen, retail versie met nog 11maanden garantie bij norrod.

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 27-08 21:36

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Wat bedoel je met gaar????

Is ie stukjes???

Dan een nieuwe moederbord, maar een G400 hoeft toch echt niet te vervangen te worden??

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

Topicstarter
Met gaar bedoel ik zeer zeker niet dat hij in stukjes uit elkaar ligt, maar dat ik de prestaties nou niet echt om te juichen vind. Okee in 3d is de mattrox de schuldige, maar bij sommige tests van sisoft sandra blijven mijn waardes van bepaalde tests wel erg achter.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 22:17
Je gaat toch niet om zo'n stomme SiSoft benchmark een ander moederbord kopen:?

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

De Abit VA6 is gebasseerd op de VIa Apollo Pro 133, en niet de 133a. Van de 133 is bekend dat de memoryperformance zwaaaaaaar bagger is, da's ook de reden waarom Sisoft bij bepaalde testen zulek lage scores geeft.
Maar een nieuwe videokaart zal zowiezo meer invloed hebben op de prestaties dan een nieuw moederbord
Pagina: 1