Filesharing vs. leecher?

Pagina: 1
Acties:

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
nieuws: Duitse p2p-gebruikster ondergraaft 'bewijs' voor uploaden

Jullie spreken over een filesharer maar dat is juist het probleem: de dame is geen sharer maar een leecher.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

De dame in kwestie beweert dat ze geen sharer is, is mijn probleem dan weer, maar haar bewijs is (from where I'm sitting) even hard als dat van Media Protector.

Het enige wat we zeker weten is dat ze deelneemster aan een p2p-netwerk is, en vandaar deze woordkeus.

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• Erkens
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Erkens

Fotograaf

Rataplan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:57:
De dame in kwestie beweert dat ze geen sharer is, is mijn probleem dan weer, maar haar bewijs is (from where I'm sitting) even hard als dat van Media Protector.

Het enige wat we zeker weten is dat ze deelneemster aan een p2p-netwerk is, en vandaar deze woordkeus.
Daarom zou het handig zijn om de tweede alinea ook aan te passen zodat het matched met de titel:
De filesharer p2p-gebruikster, wier naam niet genoemd werd,
Ik denk dat dit is wat MAX3400 bedoelde ;)

• MAX3400
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 27-01 18:54

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Topicstarter
Rataplan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 09:57:
Nou, de rapportage van haar client zegt dat er niets is geupload. En zij verwoordt dat dan weer naar de aanklager. Desondanks lijkt het me nog steeds dat een aangeklaagde onschuldig is tot het tegendeel bewezen. De bron Torrentfreak spreekt dus ook niet van een filesharer. Lijkt me dus redelijk logisch (maar dat ben ik) dat T.net ook een neutrale houding inneemt tot het tegendeel bewezen is?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

Die rapportage is net zo makkelijk te vervalsen als de bewijzen waar MP zich op beroept :) We gaan er niet vanuit dat wat zij zegt waar is, net zo goed als dat we niet automatisch geloven dat MP het bij het rechte eind heeft. Juist *omdat* we neutraal willen zijn ;)

Ik zie overigens dat ik mijn eerste post iets te haastig heb geformuleerd, ik bedoelde uit te leggen dat we de term filesharer kozen omdat ze een filesharingnetwerk gebruikt - en p2p-gebruikerster impliceert natuurlijk net zo hard dat er tussen twee peers bestanden worden uitgewisseld. Zelfs als dat niet het geval is, maakt ze gebruik van door anderen gedeelde bestanden en vind ik de term nog steeds te verdedigen... maar ik kan ook leven met Erkens' suggestie dus dat pas ik zo even aan.

En Erkens, je blijft van mijn nieuwsposters af, hoor. Ik heb óók banknopjes :P

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• P_de_B
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Rataplan schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 15:48:

En Erkens, je blijft van mijn nieuwsposters af, hoor. Ik heb óók banknopjes :P
O+

Oops! Google Chrome could not find www.rijks%20museum.nl

Pagina: 1