• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 00:37
Mijn Laptop (MSI M677) geeft zwart beeld na de post. Hierdoor boot hij niet meer. Ik heb al meerdere dingen geprobeert, in hoeverre mogelijk.
-De HDD verwijderd.
-De CD rom verwijderd.
-Netwerkkaart uigeschakeld.

Ik kan gewoon helemaal niks opstarten.

Hoe is dit gekomen:

Ik ben bezig om een windows xp pro image te maken. ( wim bestand voor WDS) En wilde het testen op me laptop. Dus die had ik geboot via pxe, setup gestart maar die liep om een een of andere vage reden vast waardoor er niks anders op zat dan resetten en sindsdien boot hij dus niks meer.)

Zelf heb ik het vermoeden dat er iets mis is in het bios maar aangezien het bios beperkt is zou ik niet weten wat.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
Load eens default settings, of probeer een nieuw bios te flashen.
En anders zal je hem ergens binnen moeten doen, om er een nieuwe BIOS chip in te laten steken.

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• CodeCaster
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

CodeCaster

Stop AI Slop

Wat gebeurt er als je een scherm aan een externe aansluiting hangt? En wat gebeurt er als je een bootable (recovery- of Windows-)CD in de drive stopt?

• 3dmaster
deafault settings heb ik al gedaan. werkt niet. En een recovery cd booten....ehm lukt niet. daarom kan ik het bios helaas ook niet flashen omdat hij niks boot. Ik vrees dat ik 'm toch moet terugsturen voor een nieuw bios chipje. Erg vreemd hoor, dat een verneuqte windows installatie dat kan vernielen :S

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

• Petervanakelyen
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 04-02 22:56
3dmaster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:55:
deafault settings heb ik al gedaan. werkt niet. En een recovery cd booten....ehm lukt niet. daarom kan ik het bios helaas ook niet flashen omdat hij niks boot. Ik vrees dat ik 'm toch moet terugsturen voor een nieuw bios chipje. Erg vreemd hoor, dat een verneuqte windows installatie dat kan vernielen :S
Nee, een verneukte windows installatie kan dat niet doen, een reset daaraantegen wel ;)

Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.

• 3dmaster
Petervanakelyen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:12:
[...]

Nee, een verneukte windows installatie kan dat niet doen, een reset daaraantegen wel ;)
Helaas kun je bij een vastgelopen setup weinig anders doen :') . Na ja, ik stuur 'm dus maar op naar Son :+ .

Pagina: 1