Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Load eens default settings, of probeer een nieuw bios te flashen.
En anders zal je hem ergens binnen moeten doen, om er een nieuwe BIOS chip in te laten steken.
En anders zal je hem ergens binnen moeten doen, om er een nieuwe BIOS chip in te laten steken.
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Wat gebeurt er als je een scherm aan een externe aansluiting hangt? En wat gebeurt er als je een bootable (recovery- of Windows-)CD in de drive stopt?
deafault settings heb ik al gedaan. werkt niet. En een recovery cd booten....ehm lukt niet. daarom kan ik het bios helaas ook niet flashen omdat hij niks boot. Ik vrees dat ik 'm toch moet terugsturen voor een nieuw bios chipje. Erg vreemd hoor, dat een verneuqte windows installatie dat kan vernielen
Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.
Nee, een verneukte windows installatie kan dat niet doen, een reset daaraantegen wel3dmaster schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 11:55:
deafault settings heb ik al gedaan. werkt niet. En een recovery cd booten....ehm lukt niet. daarom kan ik het bios helaas ook niet flashen omdat hij niks boot. Ik vrees dat ik 'm toch moet terugsturen voor een nieuw bios chipje. Erg vreemd hoor, dat een verneuqte windows installatie dat kan vernielen
Somewhere in Texas there's a village missing its idiot.
Helaas kun je bij een vastgelopen setup weinig anders doenPetervanakelyen schreef op woensdag 16 juli 2008 @ 14:12:
[...]
Nee, een verneukte windows installatie kan dat niet doen, een reset daaraantegen wel
Pagina: 1