Is deze tv geschikt voor mijn vader?

Pagina: 1
Acties:
  • 188 views

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09-2025
Mijn vader wilt een nieuwe tv kopen. Hij kijkt enkel (analoge) televisie. Een dvd-speler komt er binnenkort aan, maar die zal zelden gebruikt worden. Gamen of dergelijke is voor hem helemaal uit den boze.

Ik zag een goede aanbieding staan van een Sony KDL37P3000 voor 645 euro. Is dit een goede keuze voor zijn situatie of zijn er prijs/kwaliteit andere schermen (mag ook plasma zijn) beter aan te raden?

Thx voor de reacties!

Verwijderd

Heeft hij de ruimte voor dit formaat?

Wil hij ophangen, neerzetten, in kast zetten?

Vind hij de tv er goed uit zien? (als hij uit staat zal hij waarschijnlijk nog wel in het zicht staan)

• Superjef
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-09-2025
- 37" is niet zo groot he. Zou zelfs een 42" kunnen zetten.
- Daarmee is de tweede vraag al beantwoord, ophangen is niet de bedoeling.

- Hij heeft hem nog niet gezien. Hij heeft mij opdracht gegeven om uit te pluizen wat goed is op de markt (prijs/kwaliteit). Als dit toestel aangeraden wordt, zal hij het zeker gaan bezichtigen, maar ik moet nu dus al een grote selectie maken.

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:20
Ik vind dat je jezelf er nu iets te gemakkeijk vanaf maakt. Je komt met welgeteld één tv op de proppen en vraagt of hij goed is. Wel, Sony maakt goede tv's dus je zult zeker geen miskoop doen, zie ook: [LCD TV] Sony BRAVIA (alle series) topic deel 6 en Welke TV moet ik kopen?

Succes :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.