Ik heb in mijn form een textbox staan met daarin een input mask; zodat enkele data in de vorm van 22/02/2000 gegeven kan worden
Nu zou ik willen hebben dat in een tweede textbox deze datum met 12 of 36 maanden opgeteld wordt.
De gegevens staan in een tabel.
Dit heb ik als code gevonden
Een grote hulp zou zijn wanneer ik ook weet hoe je die extra aantal maanden haalt uit de kolom van een tabel.
i.e.
Tabel1
12 naam1
36 naam2
In het form is er een combo box waaruit je naam1 en naam2 kiest en dan vult men zelf een datum in de textbox1 en moet er dan afhankelijk van naam1 of naam2 in een andere textbox2 de datumverschijnen plus 12 of 36 maanden
Nu zou ik willen hebben dat in een tweede textbox deze datum met 12 of 36 maanden opgeteld wordt.
De gegevens staan in een tabel.
Dit heb ik als code gevonden
Maar hier telt hij enkel 12 plus de maand op van de huidige datum en krijg ik als antwoord 19Private Sub Knop0_Click()
Sum = Month(Date) + 12
MsgBox "The answer is " & Sum
End Sub
Een grote hulp zou zijn wanneer ik ook weet hoe je die extra aantal maanden haalt uit de kolom van een tabel.
i.e.
Tabel1
12 naam1
36 naam2
In het form is er een combo box waaruit je naam1 en naam2 kiest en dan vult men zelf een datum in de textbox1 en moet er dan afhankelijk van naam1 of naam2 in een andere textbox2 de datumverschijnen plus 12 of 36 maanden