Op dit moment zijn we bezig met het oprichting van een oud leden stichting (van een studenten vereniging).
Een van de punten die nog moet gedaan is het uitzoeken van software om de inschrijving in op te slaan. Hiervoor leek mij een CRM pakket het handigst. Nu ben ik op onderzoek uit geweest en kwam ik er achter dat er toch aardig wat pakken zijn, de een nog duurder dan de ander.
Even wat informatie over de stichting en de benodigde functionaliteiten van de software.
Aangezien de stichting extra is bovenop de huidige vereniging is het eigenlijk een bedrijf zonder werknemers, ook is elke euro die we uitgeven er een die ook ergens anders heen had kunnen gaan
.
Een van de punten die nog moet gedaan is het uitzoeken van software om de inschrijving in op te slaan. Hiervoor leek mij een CRM pakket het handigst. Nu ben ik op onderzoek uit geweest en kwam ik er achter dat er toch aardig wat pakken zijn, de een nog duurder dan de ander.
Even wat informatie over de stichting en de benodigde functionaliteiten van de software.
- De stichting krijgt waarschijnlijk z'n 400 leden.
- De informatie die moet worden opgeslagen is alleen basis informatie (NAW, email, paar extra velden)
- De gebruikers moeten in schillende groepen en categorieën kunnen worden opgedeeld.
- Er moet vanuit het programma minimaal e-mails kunnen worden verstuurd
- Er moeten labels voor enveloppen kunnen worden gemaakt.
- De gegevens moeten het liefst ook online te bekijken zijn / bewerkt kunnen worden.
Aangezien de stichting extra is bovenop de huidige vereniging is het eigenlijk een bedrijf zonder werknemers, ook is elke euro die we uitgeven er een die ook ergens anders heen had kunnen gaan
Flying High!