Ik wil een desktop aanschaffen en heb mijn oog laten vallen op de XPS-420 serie van Dell.
Nou wil ik daarin een Quad-Core hebben (ivm video-bewerking) en in NL hebben ze deze alleen in de Q6600 versie. Als ik op de US-site van Dell kijk heb ik veel meer keuze, bovendien zijn de prijzen er natuurlijk met de huidige koersen belachelijk veel lager.
Daarom, voordat ik met een Dell-medewerker ga babbelen, ter voorbereiding een aantal vragen danwel graag jullie ervaring over de volgende zaken:
Nou wil ik daarin een Quad-Core hebben (ivm video-bewerking) en in NL hebben ze deze alleen in de Q6600 versie. Als ik op de US-site van Dell kijk heb ik veel meer keuze, bovendien zijn de prijzen er natuurlijk met de huidige koersen belachelijk veel lager.
Daarom, voordat ik met een Dell-medewerker ga babbelen, ter voorbereiding een aantal vragen danwel graag jullie ervaring over de volgende zaken:
- Kan ik in NL ook een Dell bestellen met een configuratie die afwijkt van de mogelijkheden op de site?
- Ik heb begrepen dat er over de telefoon nog wel eens wat te onderhandelen valt over de prijzen, zijn er tips- en tricks? Wat is de speelruimte?
- Is het uberhaupt mogelijk / verstandig evt een desktop in Amerika te bestellen ('t verschil loopt namelijk wel in de 100-en Euro's, zelfs invoer meegerekend). Ik gok dat garantie en waarschijnlijk ook voedings-aansluiting wel een probleem kunnen vormen.