Ik wil als de wiedeweerga van m'n net afgesloten iPhone abo af, maar natuurlijk graag m'n iPhone zelf behouden. Nou zat ik te denken om het contract ter overname aan te bieden, maar ik weet niet of dit toegestaan is. En daarnaast weet ik niet of alles op een andere 3G telefoon zonder gedoe werkt. Bellen werkt wel heb ik kunnen testen. Iemand enig idee?
misschien ben ik gek hoor, maar waarom in vredesnaam een nieuw abo afsluiten en dan nu weer hier vanaf willen?
Omdat hij een goedkope iPhone wilde, gok ik. Ik denk niet dat iemand zo gek is dat abbo zonder iPhone aan te gaan nemen, en volgens mij kun je hem ook niet overdragen.xxxMaverick schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 19:52:
misschien ben ik gek hoor, maar waarom in vredesnaam een nieuw abo afsluiten en dan nu weer hier vanaf willen?
3 seconden met de iPhone bij mij thuis in de keuken of slaapkamer komen staan en je bent overtuigd: No service. En dat op het GSM netwerk, 3G valt zelfs in de woonkamer al weg als je 2 stappen van het raam zet.
Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen zo slecht is natuurlijk, bij sommigen werkt T-Mobile perfect en het is best een aantrekkelijk 3G abo.
Ik zou het bij overname natuurlijk stevig subsidieren zodat ik zelf op een normale "Belgische, Zwitserse of Italiaanse" prijs voor de iPhone uit zou komen.
Wel natuurlijk even afwachten of de iPhone goed te unlocken is.
Dat wil niet zeggen dat het voor iedereen zo slecht is natuurlijk, bij sommigen werkt T-Mobile perfect en het is best een aantrekkelijk 3G abo.
Ik zou het bij overname natuurlijk stevig subsidieren zodat ik zelf op een normale "Belgische, Zwitserse of Italiaanse" prijs voor de iPhone uit zou komen.
Wel natuurlijk even afwachten of de iPhone goed te unlocken is.
[ Voor 24% gewijzigd door Genoil op 15-07-2008 20:01 ]
Als hij niet bevalt breng je hem toc terug en vertel je dit aan de verkoper toch? Indien er niks verbeterd word dan wordt het contract ontbonden. Waarschijnlijk krijg je eerst of een speciale update en of een alternatief in toestel.
Ja dat is sowieso m'n idee maar over de iPhone zelf ben ik eigenlijk wel tevredenCave_Boy schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:02:
Als hij niet bevalt breng je hem toc terug en vertel je dit aan de verkoper toch? Indien er niks verbeterd word dan wordt het contract ontbonden. Waarschijnlijk krijg je eerst of een speciale update en of een alternatief in toestel.
Ook met 3g data etc?Verwijderd schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 20:27:
Je kan de SIM gewoon in elke telefoon gebruiken.
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik weer alleen interesse heb in het abonnement en niet zo zeer in de iPhone (die kan weer doorgeschoven worden naar mijn vader). Dus het abonnement, inclusief 3G data, werkt zonder problemen op bijvoorbeeld de Nokia E71?
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
Net getest op mijn Nokia E90, werkt zonder problemen. Het duurde wel even voordat ie met de apn smartsites.t-mobile is verbonden. Maar daarna is het gaan met de banaan.azt33 schreef op dinsdag 15 juli 2008 @ 22:41:
Hier ben ik ook wel benieuwd naar, aangezien ik weer alleen interesse heb in het abonnement en niet zo zeer in de iPhone (die kan weer doorgeschoven worden naar mijn vader). Dus het abonnement, inclusief 3G data, werkt zonder problemen op bijvoorbeeld de Nokia E71?
Dat is geweldig nieuws! Bedankt voor de moeite
15" tbMBP (2017) | iPad Pro 11" | iPhone X | GoPro Fusion | GoPro HERO 7 Black | DJI Mavic 2 Pro
tsja als je het met je pa kan regelen is het idd wel handig. ik voorzie bij nader inzien een hoop administratieve rompslomp. terugbrengen en een simlockvrije iphone importeren is toch verstandiger dunkt me. en als ze hem niet terug willen kan ik het altijd nog zo proberen. thx voor de info iig.
Neem eens contact op met T-mobile, dan weet je meteen waar je aan toe bent en wat toe is gestaan. Omdat je dit nog niet hebt gedaan, gaat het topic op slot. DIt is een van de eerste dingen die je zelf had kunnen bedenken en eigen inzet is het minste wat we hier verwachten.
|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()