Toon posts:

Volgend jaar: E3 special op Tweakers.net

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Het zou leuk zijn als volgend jaar Tweakers een speciaal doet tijdens de E3. Ook al is de E3 langzaam aan het doodbloeden, zijn er nog altijd genoeg nieuwtjes die bekend worden gemaakt om er een special van te maken. Nu Tweakers zich steeds professioneler profileert, mag een evenement als E3 eigenlijk niet onbesproken blijven. Ik moet nu (helaas) m'n toevlucht nemen tot andere sites voor specials over E3. Tweakers heeft wel het e.e.a. over E3 maar niet bij elkaar en semi-live.

Denk er over na en hopelijk krijgen we dit wel volgend jaar (nu de gamesredactie ook sterk is uitgebreid) op onze favoriete website. Het zou erg leuk zijn.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 18:56 ]

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08:27
Even de ts backuppen. Ben het er wel mee eens dat dit een beetje een gemis is. Met de nieuwe layout werd er nog gezegd dat gaming steeds belangrijker werd alleen de E3 wordt bijna volkomen genegeerd. (als event, het nieuws wat er vandaan komt niet, maar komt wel vrij laat)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

Ubidays werd wel verslaggegeven, maar niet meteen live. Dit is ook kleiner, maar wel behandeld op T.net; de E3 zou dan bijna verplicht moeten worden.

Ik ben voor.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Wilbert de Vries
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-02 21:58

Wilbert de Vries

Ex-hoofdredacteur
Wij ook, dus gaat volgend jaar zeker gebeuren. Hoe weten we nog niet, maar we zullen een aparte pagina daarvoor inrichten die een beetje smoelt. http://tweakers.net/archieven/tag/e3/nieuws/ is het ook niet helemaal :). Waarschijnlijk iets als http://tweakers.net/specials/ubidays, maar dan nog met een embedded player en de focus op nieuws in plaats van de previews.

[ Voor 25% gewijzigd door Wilbert de Vries op 17-07-2008 11:29 ]

Verwijderd

Topicstarter
Geweldig! Super bedankt! :*)

Verwijderd

Topicstarter
Top & thanks again @ reviews: E3 Preview

Laten we hopen dat het een succes wordt en veel pageviews oplevert. Al zullen ongeacht die pageviews, Paul & Juran zeker wel een leuke tijd hebben in LA :D
Pagina: 1