Ik zit al een paar dagen te worstelen met een probleem waar ik van denk dat het gewoon MOET kunnen 
De situatie: Ik heb een ListView control met in de ItemTemplate een LinkButton waarbinnen een SWF object (CustomControl) geembed wordt.
Zoals te zien is zorgt dit er voor dat het de hele area clickable is
(en ik het item kan toevoegen aan de Cart).
Behalve natuurlijk het Flash object... En daar zit het probleem dus, ik wil zorgen dat klikken op de flashbutton dezelfde postback doet als de linkButton. Ik ben geen Flashexpert maar het is mij al duidelijk dat ik met ExternalInterface javascript kan aanroepen. Maar ik ben nu al dagen met allerlei Javascript functies aan het stoeien maar ik kan maar niet iets vinden wat daadwerkelijk werkt...
Ik wil dus op een of andere manier de __doPostBack aanroepen in de Flash... Zodat het item toegevoegd wordt aan de Cart.
De situatie: Ik heb een ListView control met in de ItemTemplate een LinkButton waarbinnen een SWF object (CustomControl) geembed wordt.
C#:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <asp:LinkButton ID="cmdAddToCart" runat="server" CommandName="AddToCart" CommandArgument='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "ID") %>'> <asp:Panel ID="pnlItem" runat="server" CssClass="item"> <Flash:SWFObject ID="swfObjectProduct" runat="server" Width="120" Height="90" FlashVersion="8" WMode="transparent" Movie="~/flash/Product.swf"> <Flash:SWFParameter ID="SWFParameterFullScreen" Name="allowFullScreen" Value="true" runat="server" /> <Flash:SWFVariable ID="SWFVarProductName" Name="Name" Value='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Name") %>' runat="server" /> </Flash:SWFObject> </asp:Panel> <asp:Label ID="lbDesciption" runat="server" Text='<%# DataBinder.Eval(Container.DataItem, "Description") %>'></asp:Label> </asp:LinkButton> |
Zoals te zien is zorgt dit er voor dat het de hele area clickable is
Behalve natuurlijk het Flash object... En daar zit het probleem dus, ik wil zorgen dat klikken op de flashbutton dezelfde postback doet als de linkButton. Ik ben geen Flashexpert maar het is mij al duidelijk dat ik met ExternalInterface javascript kan aanroepen. Maar ik ben nu al dagen met allerlei Javascript functies aan het stoeien maar ik kan maar niet iets vinden wat daadwerkelijk werkt...
Ik wil dus op een of andere manier de __doPostBack aanroepen in de Flash... Zodat het item toegevoegd wordt aan de Cart.