Hallo,
Ik ben bezig met een XP installatie op de laptop van een vriendin. Dit is een Compaq Pressario V6000.
Na het formatteren gaat de setup bestanden kopieren naar de harde schijf, en dit gaat allemaal goed.
Daarna krijg ik het volgende venster:
Daarna druk ik op ok.
Dit krijg ik al bij 2 cd's, een cd heb ik al meerdere keren gebruikt voor installatie's en de andere cd heb ik opnieuw gedownload.
Help, wat kan ik doen? En wat is er fout?
Ik ben bezig met een XP installatie op de laptop van een vriendin. Dit is een Compaq Pressario V6000.
Na het formatteren gaat de setup bestanden kopieren naar de harde schijf, en dit gaat allemaal goed.
Daarna krijg ik het volgende venster:
code:
1
2
3
4
5
| Er is een fout opgetreden waardoor setup niet kan doorgaan. blablabla Gegevensfout (Cyclische Redundatiecontrole). |
Daarna druk ik op ok.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
| Fout: Installation failed: D:\I386\asms: Error Message: Gegevensfout (Cyclische Redundatiecontrole). *** Onherstelbare fout: Een van de onderdelen die windows nodig heeft om door te kunnen gaan met de installatie kan niet worden geinstalleerd. blabla |
Dit krijg ik al bij 2 cd's, een cd heb ik al meerdere keren gebruikt voor installatie's en de andere cd heb ik opnieuw gedownload.
Help, wat kan ik doen? En wat is er fout?