Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Software voor facturatie uren & diensten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben nu een aantal jaren bezig met de verhuur van chauffeurs en op zoek naar een progamma (bestaand of op maat gemaakt) voor de facturatie van de prestaties van mijn werknemers.

Ik zoek een manier om een database van klanten, met elk een eigen tarief, te koppelen aan de geleverde prestaties van de chauffeurs. Dit het liefst op uurbasis.

Het volgende zou dan ongeveer op de factuur moeten komen:
Een overzicht per klant, van alle prestaties per datum, begin en eindtijd, totale tijd, tarief en totale kostprijs. Daarbij kunnen los regels worden toegevoegd met onkosten zoals treinkaartjes, carwash etc.

Het probleem waar ik tot nu toe tegenaan loop is de omrekening van de totale uren (bijv. 7.45) maal het tarief. Excel heeft hier (volgens mij) geen oplossing voor.

Uiteraard moet het een en ander worden voorzien van de nodige doorloop qua nummering van de klanten en facturen.

Wie o wie weet een goede firma of persoon die zoiets kan maken, in excel, acces of iets anders...
Een bestaand progamma mag natuurlijk ook.

En als er toevallig nog student chauffeurs hier rondlopen, kunnen jullie eens navragen bij jullie bazen waar zij mee werken :)

• pkouwer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-10 13:23
kun je niet in exel een berekenig maken die aangeeft dat 0.45 0,75 moet zijn en 0:30 moet 0,5 worden ?