Toon posts:

Laptop piept en toestenbord kapot

Pagina: 1
Acties:
  • 146 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste,

Op het toetsenbord van mijn laptop zijn 2 toetsen kapot, het pijltje naar boven en naar links. Verder als ik de laptop opstart blijft deze piepen, pas als je op spatie drukt stopt het piepen. Af en toe lijkt het of een van de kapotte toetsen vast staat omdat de cursor dan blijft scrollen. Je kan dan drukken wat je wil op de muis/pijltjestoetsen maar hij blijft vast..ik denk daarom ook dat het met elkaar te maken heeft, maar moet ik nu mijn toetsenbord vervangen of zijn er andere oplossingen.

mvg.

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Kijk eens in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter, al is die niet echt voor laptops bedoeld. Verder is er maar op een manier achter te komen, en dat is uitproberen.

Geef verder ook aan wat je al geprobeerd hebt, en iets meer info over de laptop (merk, type, etc)

[ Voor 200% gewijzigd door gambieter op 15-07-2008 13:34 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Heb je geprobeerd de boel schoon te maken? Je kan de toetsen heel makkelijk los maken, en dan zit er misschien wat troep, vettigheid etc onder.

Als het iets anders is dan lijkt me vervangen de beste optie.

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:27

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

GoT Huisregels

Ik ben bang dat we hier niets mee kunnen. Zonder info over welk laptop het is, hoe lang dit probleem optreedt, wat je zelf opgezocht en geprobeerd hebt en wat er toen gebeurde is dit topic te karig. Daarnaast is Overige Hardware geen dumpbak, voor laptops hebben we andere subfora. Maar ook daar geldt dat GoT geen helpdesk is en we zichtbare inspanning van je verwachten voor je post.

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.