Toon posts:

Draad / Wireless Router/Switch

Pagina: 1
Acties:
  • 201 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers excuses voor de ietwat vage titel. Ik heb een vraag. Het volgende is hier aan de hand;
ik zit aan een router met 3 andere zelfstandige gebruikers...aan een draad overigens (desktop). Tevens beschik ik over een laptop met een draadloze ontvanger. Nu wilde ik een switch / routerachtig iets aanschaffen om mijn dekstop alsnog draadverbinding te laten gebruiken en mijn laptop draadloos...dus een apparaat tussen mijn pc en de bestaande router in waarbij ik alsnog mijn draadverbinding kan behouden en dus een extra draad gebruik voor mijn pc to apparaatje..maar het apparaat ook een wireless signaal uitstraalt waardoor mijn laptop van de verbinding gebruik kan maken.

ik dacht zelf aan een switch..computerland vertelde mij echter dat deze niet bestond (eentje met draadloos / draad - verbinding)..nu vroeg ik mij af wat jullie de best (goedkoopste) oplossing lijkt.

Alvast vriendelijk dank voor een respons.

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Je kan 3 dingen doen .

- Accespoint aanschaffen Die gaat op je router en maakt je router draadloos toegankelijk
- Draadloze router aanschaffen , waardoor je een router heb die Draadloos en draad ondersteunt
- Internet Connection Sharing (Dmv AD-HOC)doen via je pc (moet je wel een WIFI kaartje aanschaffen) Letop je pc moet altijd aanstaan wil je draadloos hebben

Verwijderd

Topicstarter
Dank u.

Maar zijn er zegmaar dus routers die een signaal van een crosskabel kunnen vertalen in een draadloos signaal waar je tevens een draad in kan doen? dus de kabel vanaf de originele router in de nieuwe router waar ik een kabel van de pc in doe + draadloos signaal mee aflever..

• LuckY
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Ja , Dan moet je zorgen dat je een draadloze-router koopt die je in Accespoint modus kan draaien.

Dan zet je vanuit de originele router uit een Lan poort naar de nieuwe router in de lan poort.

Verwijderd

Topicstarter
Dank u. Het is allemaal gelukt en verloopt feilloos.

• Equator
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 09-03 14:42

Equator

Crew Council

#whisky #barista

UIteindelijk had je dit ook kunnen vinden met een beetje zoekwerk..
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.