Heb een 'out-of-the-box' Announcementslist (aankondigingslijst) aangemaakt in mijn SharePoint pagina.
Nu wil ik, zonder dat er echt gescript moet worden, aan de hoofdtekst van de lijst een tekst-limiet maken. Nu heb ik aan een "SharePoint-collega" gevraagd hoe dit te doen, hij gaf als antwoord:
Ik heb de weergave nu zo gemaakt:

De hoofdtekst wil ik nu verkorten tot aan het stukje waar de blur begint.
Is dit mogelijk? Ik kan hier op internet maar bar weinig over vinden..
Nu wil ik, zonder dat er echt gescript moet worden, aan de hoofdtekst van de lijst een tekst-limiet maken. Nu heb ik aan een "SharePoint-collega" gevraagd hoe dit te doen, hij gaf als antwoord:
Dit was uiteraard ook mijn bedoeling, ik heb een weergave gemaakt die items in groepen weergeeft, ik kan dan wel een limiet geven aan het aantal items wat weergegeven moet worden maar niet aan de aantal items in een kolom, zoals hij hierboven beschrijft.Anyhow, the announcement part is like that out of the box. If you would like to create a similar setup you can either create a view that limits the number of characters returned and then point a list view webpart. at the particular dataview or you can do the same thing by limiting the number of
characters displayed by putting a <xsl:if> condition in your custom dataview using
sharepoint designer. Both are ways this can be done. Hope this helps.
Ik heb de weergave nu zo gemaakt:

De hoofdtekst wil ik nu verkorten tot aan het stukje waar de blur begint.
Is dit mogelijk? Ik kan hier op internet maar bar weinig over vinden..