[Receiver/Versterker] JBL ESC550

Pagina: 1
Acties:

• ShadyNetworker
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
Een klassieker :)
http://manuals.harman.com...%20Manual/ESC550%20om.pdf

Ik zit met het volgende:
Mn oom heeft een tijdje terug deze set bij mij op de deurmat gedropt.
Het gaat om een minstens 11 jaar oud setje van JBL, die zoals altijd mij bij het geval is, niet in de productsearch te vinden is. Het gaat om de ESC550(240v).
Bestaande uit The Source, een subwoofer en 5 satellietjes.

Nu is mijn vraag: kan ik de signaal kabel die erbij zit ook gebruiken om de subwoofer op een andere receiver aan te sluiten?
Het gaat om een ronde, 13 pins JBL aansluiting die zowel op The Source zit als op de subwoofer.

The Source is namelijk een flink gedateerd beestje, zit alleen Stereo en Dolby Pro-Logic decoding in.
De speakertjes doen het nog prima dus wil ik niet wegdoen, kan ik er gewoon een ander dingetje van JBL op aansluiten? Zoja, waar moet ik op letten?

Tenslotte: bij het afleveren van alle meuk kreeg ik ook een 10polig ATXpower-achtige plug waar wat draadjes uit staken, en verder nog 20 cm met 5 paar koperdraadjes. Kennelijk zaten hier ooit alle draden aan die naar de subwoofer liepen maar die zijn afgesneden en bovendien zitten er een 4tal kabeltjes los. Foto's op verzoek.

Heeft iemand enig of en waar ik dit kan vervangen? Een maat van me heeft op IRC al gezegd om langs een HiFi shop te gaan.

It's always DNS...

Verwijderd

Hallo Iceman B,

Ben je nog in het bezit van deze set? en gebruik je hem nog?
Ik ben namelijk op zoek naar de Subwoofer, de mijne is defect.

Ik hoor graag van je.

Verwijderd

Hi!

Mocht er iemand dit lezen en tevens in het bezit zijn van een defekte "the Source" dan houd ik me aanbevolen.
Als het LCD schermpje nog oplicht ben ik al tevreden.

Met vriendelijk groeten,

Jaap