Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Sinds mijn messenger zichzelf automatisch geupdate heeft crashed deze als ik mijn webcam aan wil doen. 'Downdaten' heeft geen zin, het probleem blijft bestaan. Mijn webcam (ingebouwd in laptop) gebruikt de nieuwste drivers die er zijn voor vista.

Het rare is dat de webcam het in andere programmas wel gewoon doet, zoals skype...

iemand een oplossing?
Ohja, ik kan overigens wel de webcam van de andere partij bekijken zonder dat de messenger crashed..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baazie
  • Registratie: Februari 2008
  • Niet online
heb je al windows live 8.5 geprobeerd of windows live 9.0 beta? of een oudere versie zo als 7.5?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja, bij een oudere versie doet hij het dus wel weer.

is toch vreemd, dat kreng raadt zelf een update aan, en als je dat doet dan doet hij het niet meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartvw
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07:19
Heb je geprobeerd om de webcam instellingen te bekijken en daar iets te veranderen?
Ik heb zelf nog msn 7.5 en daar vind ik de webcam instellingen onder -->extra-->Instellingen voor de webcam. Of stel je webcam opnieuw in: Extra--> Audio en Video instellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
als ik dat doe crashed ie,

zodra de webcam dus aangeroepen wordt gaat het fout

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• resi_70
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 27-10-2023
Ik heb ook hetzelfde probleem. In WLM 8.5 ee update naar 9.0 helpt ook niet :/ . Ik het heb getest op een schone installatie zonder patches.

Heb ook gegoogld en er zijn meer mensen die dit probleem hebben alleen werd er nergen een oplossing gegeven. Misschien is hier inmiddels een oplossing bekend???

Als ik het niet weet dan weet iemand anders het wel :)

Pagina: 1