We hebben een camper waar we mee gaan toeren, maar dat ding maakt echt bizar veel herrie. Er zit al een redelijke geluidsset in, maar het lijkt ons beter om voor de lange afstanden gewoon een paar goede koptelefoons te regelen. We hebben een autoradio met line-out, maar willen het systeem ook voor de laptop kunnen gebruiken. Er moeten zes koptelefoons op kunnen. Een leuke optie zou zijn om er headsets van te maken, zodat we via de laptop en microfoontjes ook nog met elkaar kunnen praten, maar dat heeft een lage prio.
Ik kan natuurlijk de uitgang van mijn laptop een keer splitsen en dan nog een keer allebei splitsen en dan nog eentje splitsen, maar dat lijkt me geen goede oplossing. Ik denk niet dat mijn laptop genoeg vermogen geeft sowieso om zes koptelefoons normaal volume te geven? Heeft iemand hier een goed idee voor? Er zal misschien iets versterkt moeten worden tussendoor?
[edit] Zit me te bedenken dat het misschien draadloos mogelijk is? Een zendertje en zes ontvangers? Maar dat zal wel duur zijn...
Ik kan natuurlijk de uitgang van mijn laptop een keer splitsen en dan nog een keer allebei splitsen en dan nog eentje splitsen, maar dat lijkt me geen goede oplossing. Ik denk niet dat mijn laptop genoeg vermogen geeft sowieso om zes koptelefoons normaal volume te geven? Heeft iemand hier een goed idee voor? Er zal misschien iets versterkt moeten worden tussendoor?
[edit] Zit me te bedenken dat het misschien draadloos mogelijk is? Een zendertje en zes ontvangers? Maar dat zal wel duur zijn...
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 23:53 ]