Bij KPN kan je voor 19,95 euro excl. BTW per maand gebruik maken van hun mobiel internet abbonement van de hoogste snelheid. Nu vind ik het raar dat je hier geen usb stick-modem bij kan bestellen. Dit kan dus alleen bij de consumenten abbo's, maar die gaan maar tot 768kbit. Bij www.metjelaptoponline.nl kan je wel een willerkeurig simlockvrij usb modem kiezen, maar dat is dus dik bijbetalen. Nu zag ik bij Hi internet op je laptop wat na 3 maanden opzegbaar is. Hierbij krijg je dus een usb modem voor 39 euro excl. BTW. Dit is wel een veel schappelijkere prijs.
Nu vroeg ik bij dus af. Is het dus mogelijk om na die 3 maanden als ik die Hi opgezegd heb, die KPN abbo te nemen en dan die simkaart in dat Hi modem te stoppen. Zou dit gaan werken? Op het plaatje is het dezelfde stick als die van KPN. Zou de software anders zijn? Wat is het orginele merk en type van deze stick. Is er hier iemand die ervaring heeft met de Hi aanbieding?
Nu vroeg ik bij dus af. Is het dus mogelijk om na die 3 maanden als ik die Hi opgezegd heb, die KPN abbo te nemen en dan die simkaart in dat Hi modem te stoppen. Zou dit gaan werken? Op het plaatje is het dezelfde stick als die van KPN. Zou de software anders zijn? Wat is het orginele merk en type van deze stick. Is er hier iemand die ervaring heeft met de Hi aanbieding?
┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓┏━━┓