Tijdens een hobbyprojectje kwam ik een vervelend probleem tegen in Safari. Als ik een nieuwe background-image instel met javascript (direct of door een andere class toe te kennen) dan verschijnt deze niet. Het heeft te maken met het inladen van nieuwe bestanden: als ik enige tijd later opnieuw hetzelfde background-image instel, dan verschijnt hij wel. Op deze pagina is het probleem duidelijk: als je voor de eerste op een mijn klikt zie je niks. Druk je dan op Reset, en daarna weer op een mijn, dan verschijnt hij wel. Terwijl hij in eerste instantie niet eens op je scherm is gekomen!
Dit lijkt me een serieus probleem in Safari (windows). Weet iemand een oplossing of workaround? Ik zou ergens alle plaatjes stiekem in de HTML kunnen zetten (in een 1px div oid) maar dat lijkt me een last-resort workaround.
Dit lijkt me een serieus probleem in Safari (windows). Weet iemand een oplossing of workaround? Ik zou ergens alle plaatjes stiekem in de HTML kunnen zetten (in een 1px div oid) maar dat lijkt me een last-resort workaround.