Toon posts:

DVD stations werken plots niet meer

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben een Mac-gek en mijn vader werkt met een PC.
Plots werken beide optische-schijf stations van de PC niet meer. Ik weet niet wat mijn vader precies uitgespookt heeft, maar ik ben volgens hem de aangewezen persoon om het probleem op te lossen. Ik heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen? Kan het zijn dat hij bijvoorbeeld de drivers eraf gegooid heeft?

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat heb je zelf zoal geprobeerd? Heb je bv al een reboot gedaan?

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-01 00:13

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Wat is niet meer werken? Staan ze niet meer in het lijstje schijven bij de verkenner, gaat het laatje niet meer open, worden de cd-roms niet meer gelezen? Zit de stekker er wel in, misschien toevallig laatst de kast opengehad voor een geheugenuitbreiding, stofzuigen .....?

Waarom? Omdat het kan!!

Verwijderd

Topicstarter
Ik krijg inderdaad geen CD / DVD in de verkenner te zien. De lades gaan wel gewoon open, maar hij leest ze niet. Ik heb de kast niet recent open gehad. Met stekker bedoel je de stekker van de DVD- en CD drives zelf neem ik aan? Ik heb nog niet gekeken maar lijkt me sterk dat van de een op andere dag beide drives niet meer werken. Ik heb ook al vaker ge-reboot dus hier verhelp ikhet ook niet mee.

• Charlie932
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-01 18:01
herkent de bios ze wel?
Boot desnoods eens van een CD.... weet je meteen of het aan windows ligt of aan de hardware (drive of controller)

Het leven is net een dolfijn...... meestal dol, maar soms ook fijn.