• tyfoon_2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-11-2025
Heb altijd naar volle tevredenheid mijn Vista MCE via HDMI (met audio doorlus) aangesloten gehad op mijn Philips 37PF9731. Vandaag is deze TV vervangen door een 42PFL9703.

Echter, op mijn 42PFL9703 werkt het audio deel opeens niet meer. Andere HDMI poorten getest en andere HDMI spullen getest op de poort, die werken wel normaal.

Het lijkt er dus op dat de nieuwe TV (met HDMI 1.3) opeens niet meer compatibel is met de audiostream van mijn PC.

Kent iemand dit probleem cq heeft iemand een oplossing?

• Friedchicken
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 20-06-2015
Ik ken het probleem niet. Maar wat is je actuele software versie van het toestel? Eventueel updaten...
http://www.support.philip...rt/html/index_global.html

• kaajee
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21-12-2025
Uit je manual:

-Sectie 7.5.2 Audio configuratie;
staat er wellicht een analoge audio verbinding geselecteerd bij de bewuste HDMI ingang?

-Sectie 7.2.2; Wellicht EasyLink uitzetten?

• tyfoon_2
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 24-11-2025
Laatste versie op de TV gezet, geen koppeling aan een analoge poort en ook easylinks staat uit.

Het e.e.a. werkt nog steeds niet!

Zit te denken aan het vervangen van mijn videokaart aangezien deze wellicht de audio niet goed ' injecteert' in het HDMI video signaal maar dat wordt dan trail & error als ik niet weet welke wel werkt samen met de nieuwe Philips.

Iemand nog een idee? Iemand een PC werkend via HDMI gekoppeld aan een Philips TV van de nieuwe serie?