• Darkasantion
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-05 11:22

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
Nadat eerst mijn 7600GT AGP de geest heeft gegeven, en ik omdat ik toch gebruik will blijven maken van mijn PC mijn oude moederbord eruit hebt gehaalt en vervangen heb door een PCI-E moederbord, zodat ik van mijn HD2600 Pro gebruik kon maken, krijg ik nu na 1 dag gebruik met 2 schermen(zonder enige problemen) geen beeld meer tijdens het opstarten. Gisteren gewoon kunnen spellen, en alles geupdated(ook Windows zelf). Nu niks, geen BIOS scherm, niks, nade nopes. Harde schijf gaat wel draaien en blijft ook draaien, en zelfde geldt voor de CPU koeler, alles draait gewoon, en het moederbord maakt ook geen geluid of piepjes om een probleem aan te geven.

Het system:
Pentium 4 "C" 3.0 GHz
Asus P4GD1
1 GB Dual channel geheugen op 2-2-2-5 op 400 Mhz
HD2600 Pro
Windows XP Home
WD 320 GB IDE Harde schijf.
PCI-E bus op 100 Mhz.

Weet iemand wat dit kan veroorzaken, en hoe ik dit oplos? Of is deze kaart ook dood?

Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!

Verwijderd

Hoeft helemaal niet aan de videokaart te liggen, zou bijna elk onderdeel van de PC kunnen zijn dus neem de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter maar eens door :)

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
BIOS reset levert niks op, en moederbord geeft ook geen piep, lijkt dus nu ineens dode mobo te zijn :/ Tenzij iemand anders nog ideeën heeft.

Verwijderd

Darkasantion schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:57:
BIOS reset levert niks op, en moederbord geeft ook geen piep, lijkt dus nu ineens dode mobo te zijn :/ Tenzij iemand anders nog ideeën heeft.
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen en testen. En dan vooral onderdelen gaan vervangen dan kun je zeggen wat er kapot is. Dus begin met wat je denk dat kapot is, werkt de PC weer dan ben je weer blij. Zo niet dan moet je verder zoeken. :P

• Darkasantion

Darkasantion

Just keep swimming!

Topicstarter
En hij werkt weer, denk dat de BIOS kuren had en handmatig een reset moest hebben. Heerlijk :/