Toon posts:

IIS problemen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb dus win2000 server nl.

Nu had ik IIS standaard geinstalleerd en die kwam dus in c:\inetpub\.. (root dir voor website)

Alleen nu heb ik alles aangepast en verplaats naar d:\inetpub..

Maar hoe krijg ik nu scripts aan het werk?

zoals CGI en PHP? Php is inmiddels klaar, maar die heeft php nodig. Kan iemand me helpen?

Groeten Binne

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

PHP en ActivePerl installeren?

Of heb je dat al gedaan en hoef je alleen de mappings aan te passen in je conf files?

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
ik heb dus helemaal niks nu.. draai nu alleen html...

nu cgi en php etc etc nog...

Verwijderd

gewoon ff zoeken.. zorg dat alles verwijst naar de juiste locaties enzow.. doe dat in "internet service beheer". let wel op dat je bestanden als _vti_inf.html in je root en de dir /scripts, /iisadmpwd, /iissamples verwijderd... iis zit vol met gaten bovendien moet je ff op je server instellingen letten en je ftpinstellingen enzow...

Verwijderd

Topicstarter
zijn allemal weg..maar hoe kan ik nu cgi installere???

Verwijderd

moet je ff zoeken... als het niet zo is dat je het al geinstalled hebt... anders moet je gewoon ff in je help kijken ofzo... als je een beetje rondkijkt kom je er vast wel uit is niet zo moeilijk (windows he) alleen tja, ut kan wel eens vastlopen (alweer windows he).. in ieder geval succes! ;o)

Verwijderd

Topicstarter
ja maar heb niet veel tijd.. :( dan maar s een avondje niet op stap >:) Maarja, als het eenmaal draait ben ik weer tevreden..dus zal me best eens doen..

Maar moet je voor cgi een exe hebben?
CGI.EXE ofzo?

als dat hetzelfde gaat als PHP installeren.. Maar waar kan je die halen?

Greetz

• Exterazzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-05 17:05

Exterazzo

Qeasy

Op vrijdag 23 februari 2001 16:43 schreef Binne het volgende:
ja maar heb niet veel tijd.. :( dan maar s een avondje niet op stap >:) Maarja, als het eenmaal draait ben ik weer tevreden..dus zal me best eens doen..

Maar moet je voor cgi een exe hebben?
CGI.EXE ofzo?

als dat hetzelfde gaat als PHP installeren.. Maar waar kan je die halen?

Greetz
http://www.php.net

Audentia

Pagina: 1