Goede Desktop

Pagina: 1
Acties:
  • 259 views

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
Hallo,

Ik ben al enige tijd op zoek naar een goede desktop computer. Ik heb al enige tijd gezocht op vergelijk.nl, maar ik heb niet zoveel verstand van computers. Dus ik hoop dat ik hier wat hulp kan krijgen.

Ik zoek een desktop die minimaal in bezit is van Windows Vista Home Premium. Ik ga deze computer gebruiken voor school, en om mijn website te onderhouden. De computer mag niet meer dan rond de 500 euro kosten, graag wil ik er ook een beeldscherm bij.

Weet iemand een goede desktop, met de bovenstaande punten?

Alvast bedankt,

Tom Keim

[ Voor 8% gewijzigd door devhouse op 14-07-2008 16:38 ]

• Kixtart
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Kixtart

Destruction = Improvement

Met de bestbuy-guides kan je gewoonlijk veel mee en in jouw geval moet je deze even bekijken. Om aan 500 te komen moet je misschien iets weglaten of aanpassen: reviews: Tweakers.net Best Buy Guide: editie juli 2008

Verder zijn dergelijke boodschappen-topics niet meer gewenst, zie:
Wat is er nu anders in CSL?

☻/
/▌
/ \

• sajoku
  • Registratie: Maart 2005
  • Niet online
CSL FAQ
Wat is er nu anders in CSL?

Lees die even door, dan zie je dat dit soort topics niet gewenst zijn.
Ik zou ook even je website en je e-mail verwijderen, vinden spambots meestal wel leuk.

grr Kixtart!
:P

[ Voor 4% gewijzigd door sajoku op 14-07-2008 16:35 ]

• Herko_ter_Horst
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Volgens mij is dit soort vragen hier niet de bedoeling. Daarnaast moet je voor jouw wensen en voor dat bedrag bij elke willekeurige leverancier een prima PC kunnen aanschaffen. Aangezien je niet veel verstand van computers zegt te hebben, zou ik gaan voor een kant-en-klaar PC van een bekend merk (Dell, HP, etc) met één of twee jaar on-site garantie (wat wel iets duurder is, maar waarmee je bij problemen in elk geval verzekerd bent van goede service).

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic."

• devhouse
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 01-12-2021
ok sorry, zal eerst eens de regels door moeten lezen.

ik zal even kijken naar jullie tips

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 14:39
Beste tom.keim,

Dit topic voldoet helaas niet aan de eisen van het CSL Beleid

Van een tweaker wordt verwacht dat hij/zij zelf prima met behulp van benchmarks en reviews uit kan zoeken welk product het beste bij de gestelde eisen past. Binnen de CSL hebben we hiervoor een uitgebreide FAQ en uiteraard de "Best Buy Guide" (BBG).

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.