Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Flash AS3] Audio over NetStream, activityLevel?

Pagina: 1
Acties:

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 15:49
Wanneer een camera of een microfoon wordt aangesproken dan is deze instance voorzien van een property "activityLevel".

Wanneer deze stream vervolgens als live-stream wordt gepublished over een NetStream object naar een Flash Media Server (versie 3) en wordt opgehaald door een andere client, dan is dit activityLevel verdwenen, logischerwijs. Echter, ik zou toch graag achterhalen wat het activityLevel is, of eventueel een amplitude of iets dergelijks berekenen uit de ingekomen stream.

Het enige wat ik kan vinden gaat met behulp van het SoundTransform object, maar die stelt je alleen in staat het balans en het volume te regelen, niet om te monitoren.

In het SoundChannel object zit wel soortgelijke functionaliteit, maar die is niet te gebruiken in combinatie met een NetStream (of SoundTransform) object voor zover ik weet of kan vinden.

Is er hier misschien iemand die mij in de goede richting kan sturen? :)
Of is mijn vrees werkelijkheid en is het simpelweg niet mogelijk? ( ;( )

Bla

Verwijderd

Activitylevels is alleen van de local mic. Maar als je een sound object hebt, waarop je sound weer terug speeld kan je leftPeak and rightPeak gebruiken.

http://livedocs.adobe.com...h/media/SoundChannel.html

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

offtopic:
Gozer, terug van weggeweest :D :w

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• JaFFoG
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21-10 15:49
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:39:
Activitylevels is alleen van de local mic. Maar als je een sound object hebt, waarop je sound weer terug speeld kan je leftPeak and rightPeak gebruiken.

http://livedocs.adobe.com...h/media/SoundChannel.html
Maar hoe is audio wat via een NetStream object binnenkomt, af te spelen m.b.v. een Sound object? Deze staat toch alleen bestanden toe (via HTTP, danwel lokaal, danwel in de library), en geen NetStream objecten?
BtM909 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 17:42:
offtopic:
Gozer, terug van weggeweest :D :w
¿Qué?

[ Voor 12% gewijzigd door JaFFoG op 15-07-2008 11:07 ]

Bla

• XangadiX
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-05 15:01

XangadiX

trepanatie is zóó kinderachtig

B-top is een van onze zeer gewaardeerde gebruikers
check zijn geschiedenis maar eens ;)

Netstream speel je niet altijd via een sound object, maar via een uh... netstream :)
Dus je koppelt de netstream aan een soundchannel

Stoer; Marduq