Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
20 jaar oud,
Opleiding: ICT Medewerker Beheer niv3, ITIL Foundation Service Management, MCDST 70-271 en 70 -272.

werkervaring 1 jaar.
wat zou ik dan verdienen?

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Deze vragen worden behandeld in Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7), en daar vind je ook vergelijkingsmateriaal. Het helpt als je aangeeft waarmee je vergelijkt :)

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 05:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

een eurocentje voor de moeite ;)

Volgens mij moet je hier in zijn:
Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7)

edit: gambieter wat ben je weer snel :P

[ Voor 13% gewijzigd door sh4d0wman op 14-07-2008 14:56 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• M.I.G.
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-07 19:34

M.I.G.

[like an alien]

En tussen verdienen en daadwerkelijk krijgen zit ook nog wel eens een klein gat :) Maar je moet in dat genoemde topic eens kijken.

• FicoF
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:16
Post je loonstrookje, dan kan ik je antwoord geven :P

Maar je moet inderdaad in dat andere topic kijken, daar posten allemaal ervaringsdeskundigen, zit vast wel iemand bij met jouw profiel.

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:36

SmartDoDo

Woeptiedoe

Welkom op GoT Amirhossein :)

Je vraag is wat karig zo en hiervoor hebben we een apart topic lopen: Wat verdient een ICTer gemiddeld? (deel 7)

Ik adviseer je wel de topicstart goed door te nemen en jezelf daar eens in te lezen in wat anderen over hun salaris en arbeidsvoorwaarden zeggen. Waarschijnlijk heb je dan al een heel behoorlijk antwoord op je vraag :)

Omdat dit topic te summier is gaat deze dicht.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.