Verwijderd

Topicstarter
Graag wil ik weten of de Sandisk CF Extreme III 8GB geheugenkaartjes ook in "winkel"-verpakking geleverd wordt? Sins afgelopen weekend heb ik het bovenstaande kaartje in mijn bezit, maar deze is geleverd in een zogenaamde retailverpakking (doorzichtige verpakking, zonder enige vermelding van het merk op de verpakking, enkel het op het kaartje staat Sandisk.

Hoe zit het met deze retailverpakkingen, wanneer gebruikt een leverancier deze? Zijn daar regels aan verbonden en waarom worden ze geleverd in retailverpakking?

Meer mensen hier die hun Sandisk CF Extreme III kaartjes in retailverpakking geleverd hebben gekregen?

• Sh0ckTr00per
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:40
Toen ik een Sandisk CF Extreme III 2GB ging kopen voor mijn digicam kreeg ik wel het aanbod om zo'n kaart te kopen. Volgens de verkoper kwam die uit een bundel en daar kreeg ik 2 euro korting voor. Ik heb toch maar een gewone genomen, al zal er geen verschil in zitten.

• Jochem
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-01 10:22
volgens mij is een retail verpakking een 'winkel' verpakking, dus met merk indicatie erbij. Wat je wellicht bedoelt is een OEM ookwel bulkverpakking genoemd. Dit is zonder merk indicatie en wordt vaak geleverd aan bedrijven voor combinatieaanbiedingen. Men hoeft hierdoor dus niet de shiny verpakking te betalen zodat je als klant een iets scherpere prijs kunt krijgen.

• Garyu
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 20:05

Garyu

WW

Daarbij zijn die plastic verpakkingen in de winkel gewoon zwaar overbodig, milieubelastend, en: onmogelijk open te maken! Hoe vaak ik al heb zitten worstelen omdat ik geen schaar bij de hand had :(.

It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Ter info: die dingen luisteren naar de naam 'blister-verpakkingen' :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• tomtom137
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 05-01 14:47
Geheel toepasselijk gezien ze flinke blaren veroorzaken ;)

• Sharky
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 28-01 15:14

Sharky

Skamn Dippy!

Zelfs met industriele schaar zijn die dingen een bitch om open te maken. Als vliegtuigen, tanks en flatgebouwen daarvan gemaakt zouden worden zou de wereld al een heel stuk veiliger zijn. Onverwoestbaar spul is dat.

This too shall pass

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 27-01 19:49

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Sharky schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:40:
Zelfs met industriele schaar zijn die dingen een bitch om open te maken. Als vliegtuigen, tanks en flatgebouwen daarvan gemaakt zouden worden zou de wereld al een heel stuk veiliger zijn. Onverwoestbaar spul is dat.
sterker nog, je kunt er iemand mee doodgooien imho :) als je goed mikt. :o

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• Cave_Boy
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 13:20
Sharky schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:40:
Niet echt handig om alles van Blister verpakkingen te maken dan is alles weer even sterk...

Ontopic.

De hardware is hetzelfde echter ziet het er even anders uit. Soms krijg je korting is mijn ervaring dit is ook niet altijd het geval.

Nadeel van die blister verpakkingen vind ik...

Je krijgt ze zo lastig open en als je hem open hebt dan is deze dusdanig open dat je hem vaak met veel moeite geruild krijgt indien er wat mis is. Daar mogen ze wel eens wat aan doen.

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Gewoon rondom langs de 'las' openknippen, dan floepen ze zo open..

Overigens zitten die dingen niet voor niks zo verpakt. Ze willen garanderen dat je krijg wat je koopt en dat er niet in een onguur chinees distributiecentrium iemand 's nachts die kaartjes om gaat wisselen met goedkopere versies ;)

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Palomar schreef op maandag 14 juli 2008 @ 18:48:
Ze willen garanderen dat je krijg wat je koopt en dat er niet in een onguur chinees distributiecentrium iemand 's nachts die kaartjes om gaat wisselen met goedkopere versies ;)
Met name SanDisk had 2 a 3 jaar terug enorm veel last van imitatie spul. ;)

{signature}

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Mijn Sandisk Extreme III van 4GB en 8GB zaten in een zwart doosje met o.a. een doosje om de flashcard heen en ook een klein ritszakje erbij.
Pagina: 1