Hulp bij vinden van een 22 tft

Pagina: 1
Acties:
  • 449 views

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 07:54
Voor mijn werk ben ik zoek naar 22" tft monitoren die in hoogte verstelbaar zijn. Aangezien ik nergens een goede zoekmachine/pricewatch kan vinden die hierop kan selecteren, ben ik iedere site van tft leveranciers afgegaan op zoek naar de specs. Helaas wordt het er daar ook niet duidelijk van en vraag ik jullie hulp in.

Tot nu heb ik de volgende tft's gevonden:

HP L2245w € 233
Acer AL2223WB € 179
HP W2207h € 234
Dell 2208WFP € 319

alle prijzen excl. btw.

Weet een van jullie nog een goed alternatief, of wellicht een goede pricewatch waar ik hierop kan selecteren? Vereisten zijn dus min. 22 inch en in hoogte verstelbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door Sjors81 op 14-07-2008 14:11 ]

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13:51
scherem zijn maar beperkt in hoogte verstelbaar.

Hier op het werk doen ze soms pak paier onder de monitor.

Je hebt ook mooie buro beugels.!!

A Soldiers manual and a pair of boots.

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Misschien kun je gewoon even langs de Mediamarkt, BCC, Expert enz enz.

• Puch-Maxi
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:53
Samusung SyncMaster 225BW (In hoogte verstelbaar/kantelbaar/draaibaar)

My favorite programming language is solder.

• Sjors81
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-05 07:54
bedankt voor jullie reacties. maar de pak papier methode is juist iets waar we vanaf willen. De beugels is ook een optie, maar volgens mij zijn deze zeer prijzig.

• loewie1984
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 23:11
Sjors81 schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:20:
bedankt voor jullie reacties. maar de pak papier methode is juist iets waar we vanaf willen. De beugels is ook een optie, maar volgens mij zijn deze zeer prijzig.
Dat ligt eraan, ik heb beugels bij paradigit zien liggen voor 7 euro alleen walmount en 15 euro die draai en kantelbaar zijn dus dat lijkt me een goed alternatief.

Ik wilde je de Samsung 226BW aanraden (kheb hem zelf ook 8)7 ) maar ik las je criteria in hoogte verstelbaar. Maar die beugels zouden dus wellicht een goed alternatief zijn!

discogs

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:03

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Ook voor dingen als dit kun je zelf zoeken. Zeker als je dit als bedrijf wilt. Schrijf gewoon een paar grote leveranciers (Alternate schiet me gelijk te binnen) aan en leg uit wat jullie zoeken en of zij even een offerte kunnen geven met uitleg.

Laat hen voor je werken. Dat doen ze graag om potentieel een bedrijfsorder binnen te krijgen...

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.