Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Alarm MsgBox VBA

Pagina: 1
Acties:
  • 244 views

Verwijderd

Topicstarter
Weet iemand of het mogelijk is om op een bepaalde tijdstip een messsagebox te voorschijn te tovert in excel die vervolgens de volgende handelingen automatisch uitvoert:
- het excelbestand opslaat
- een teller weergeeft in de messagebox die in 5 min aftelt en vervolgens het excelbestand dan gaat afsluiten.
bvd

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Waar hoort mijn topic?
Je topic hoort allereerst niet in PRG thuis, maar in OFF. Maar ik doe geen topicmove omdat je daar hetzelfde te horen krijgt als hier: wat heb je al geprobeerd, gezocht, gevonden en wat werkt(e) er niet aan?

edit:

Crap, nou is m'n 15k-posts mijlpaal een slotje :P

Edit2: (en deze heb je te danken aan BtM909):
edit:

Waarschijnlijk zoek je naar mogelijke oplossingen en Excel VBA en makkelijkste is om daar een soort van flow (stappenplan) te beschrijven :)

Per stap kan je dan beter gaan zoeken hoe je het kan bewerkstelligen in VBA :) Zonder zo'n stappenplan wordt het heel lastig om je naar een oplossing te helpen, aangezien je dan eigenlijk om een compleet werkend script vraagt ;)

En Edit3: (dude... :X )
edit:

Ik zie dat je nieuw bent op GoT. In dat geval van harte welkom en desondanks dit slotje veel plezier gewenst :w Neem even onze Registratievoorwaarden / korte FAQ door voor een korte how-to van dit forum ;)

[ Voor 60% gewijzigd door RobIII op 14-07-2008 14:11 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.