Opgelicht door Ornec?

Pagina: 1
Acties:
  • 513 views

• prinsb
  • Registratie: April 2007
  • Niet online
Op 4 juni 2008 heb ik geld gestort op de bankrekening van Ornec, nadat ik een versterker had besteld.
Enkele dagen later was de status van mijn order veranderd naar "processing". Na een maand stond de status nog steeds op "processing" en mijn mailtje van 5 juli werd niet beantwoord.
Ik heb daarom vandaag (14-7-08) opnieuw een mailtje gestuurd, maar nu met de belofte dat ik aangifte doe als men niet reageert.
Ik heb het vermoedden dat Ornec niet meer te vertrouwen is.
Mocht uit hun (eventuele) antwoord het tegendeel blijken, zal ik dit bericht intrekken.
Maar tot nu toe luid mijn advies:
GA NIET MET ORNEC IN ZEE, JE KRIJGT GEEN SPULLEN EN JE MAIL WORDT NIET BEANTWOORD

Verwijderd

Waarom niet even bellen ze hebben zelfs een 'call me' skype dingetje op de site staan, daarnaast, hoewel het niet netjes is om niet te reageren op je mailtje kan dit gewoon gebeuren. Daarom zou ik zelf eerst de reactie van de mail van vandaag afwachten voordat je het hele internet vol spamd.

• arjants
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Vind je het zelf ook geen snelle beschuldiging, na 1 email zonder reactie?

[ Voor 39% gewijzigd door arjants op 14-07-2008 13:56 ]

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Idd helemaal met blackspot eens. Er zijn trouwens al wat van deze verhalen, die uiteindelijk ook goed zijn afgelopen.
ornec, mijn bestelling?
http://www.ikbengenaaid.n...1e414febd5219bcf9f7772aa/

• wouter37
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-02 15:49
Ik zou zeggen bel ze eens op er staat een skype adres op de website.

kijk voor mijn kitcar project hier: http://wouters-stekkie.synology.me/joomla/

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 09:22

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

mja.. ik snap je frustratie.. maar op deze manier is het een beetje kansloos.

klik.

Wise enough to play the fool

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.