Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Oultlook 2003 agenda herinnering probleem.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo tweakerts,

Ik zit met een raar probleem. Het lijkt erop dat wanneer ik wordt uitgenodigd in Outlook, niet altijd de herinnering aanstaat. Andere collega's krijgen de uitnodiging wel met de herinnering aan. Ik heb het niet zelf uitgezet. Het lijkt erop dat dat vanzelf gaat. En het vreemde is dat het niet bij alle uitnodigingen is.

Weten jullie mischien wat het kan zijn?

Heb al behoorlijk wat gegoogled maar ik kon niet echt een oplossing vinden.
En veel instellingen hiervoor zijn er ook niet echt.

Alvast bedankt

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Kan je een situatie creeeren dat je het kan reproduceren?

Want je probleem is nu behoorlijk vaag en daardoor kunnen er 1 miljoen oplossingen mogelijk zijn :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• mhoogendam
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:56
Meer info is zeker nodig, zijn er nog add-ins geinstalleerd ?
Probeer eens: Sluit Outlook, Start, Run, type hier: outlook /cleanreminders, en klik OK.

Bron: http://www.petri.co.il/ou...command_line_switches.htm

[ Voor 3% gewijzigd door mhoogendam op 14-07-2008 13:55 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
Staat de default reminder niet gewoon uit?

Verwijderd

Topicstarter
Okay ik kan de situatie niet opnieuw reproduceren. Af en toe gebeurt het dus bij een uitnodiging.
Verder zijn er geen add-ins geinstalleerd. Service pack 3 voor outlook staat er wel op.

We proberen nu outlook /cleanreminders. En dan is het even afwachten met het resultaat. We hebben het op een administrator account gedaan. Niet op de juiste gebruiker omdat die niet aanwezig is. Weet niet of dat invloed heeft.

De default instellingen voor herinnering staan gewoon aan. Zoals ik ook al zei. Af en toe gebeurt het dat de herinnering uit staat. Waardoor ze te laat wordt gewaarschuwd enz enz

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 14-07-2008 14:22 ]

• The Realone
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 05:31
Verwijderd schreef op maandag 14 juli 2008 @ 14:21:
We proberen nu outlook /cleanreminders. En dan is het even afwachten met het resultaat. We hebben het op een administrator account gedaan. Niet op de juiste gebruiker omdat die niet aanwezig is. Weet niet of dat invloed heeft.
Ja dat heeft invloed, aangezien het hele zooitje in de OST danwel PST wordt opgeslagen, en die staan keurig in het userprofile.
Pagina: 1