Good taste is for people who can’t afford sapphires
Dan heb je javascript uitgeschakeld waarschijnlijk?
Nee, staat braaf aan, na een refresh is het ook weer in orde.
Maar in ieder geval is dit het gedrag wat je krijgt als JS uitstaat, omdat je zonder JS wel alle content wilt kunnen zien 
Maar heb je dit bij elke pageview en na een refresh is het "gefixed", of was dit eenmalig en waarschijnlijk het probleem van een brakke cache of netwerk verbinding?
Maar heb je dit bij elke pageview en na een refresh is het "gefixed", of was dit eenmalig en waarschijnlijk het probleem van een brakke cache of netwerk verbinding?
[ Voor 40% gewijzigd door Erkens op 14-07-2008 13:06 ]
Links onderin is duidelijk te zien dat er een JS error is opgetreden, en IE heeft nu eenmaal de nare gewoonte om dan maar meteen de gehele script-executie te staken.
Ik ben dus meer benieuwd in de preciese JS error, al zal dat wel weer een error zijn waar je helemaal niets mee kunt IE kennende. Als dit echt maar eenmalig was dan beschouw ik dit gewoon als een fluke.
Ik ben dus meer benieuwd in de preciese JS error, al zal dat wel weer een error zijn waar je helemaal niets mee kunt IE kennende. Als dit echt maar eenmalig was dan beschouw ik dit gewoon als een fluke.
Intentionally left blank
Het gebeurt minder dan eens per dag, en ik ben een frequente frontpagebezoeker. De draadloze netwerkverbinding die ik op werk gebruik is niet de meest stabiele, dus het is goed mogelijk dat het daar aan ligt. Als het zich de komende dagen niet reproduceert, zal het inderdaad een fluke zijn geweest.
Ik gok dat een van de JS files niet geladen was ofzo waardoor je dus uiteindelijk die error krijgt.
Ik hou het ook op een fluke
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()