Mijn *huiver* eerste testcase op GoT, tevens mijn eerste Urbex-shoot. Met een vriend samen naar een oude chocoladefabriek geweest. Scheen goed te zijn voor beginnende Urbexers, en dat was ook zo 
Alles is geschoten met mijn 350D en bijna alles met de 50mm f1.8 van Canon. Een paar groothoeken heb ik met m'n Sigma 18-50 geschoten.
Ik heb de serie nabewerkt met Adobe Lightroom 1.3.
Ben benieuwd naar jullie commentaar, ik vind het zelf bijvoorbeeld moeilijk in te schatten of ik hier nou wel of geen sharpening zal doen. Ik heb het niet gedaan, vind zelf de bewerking (lichte split-toning) mooier zonder extreme scherpte. Maar als daar andere meningen over zijn hoor ik dat graag natuurlijk

Allen zijn ze klikbaar naar 1024px, en de volledige serie is hier te vinden.
Alles is geschoten met mijn 350D en bijna alles met de 50mm f1.8 van Canon. Een paar groothoeken heb ik met m'n Sigma 18-50 geschoten.
Ik heb de serie nabewerkt met Adobe Lightroom 1.3.
Ben benieuwd naar jullie commentaar, ik vind het zelf bijvoorbeeld moeilijk in te schatten of ik hier nou wel of geen sharpening zal doen. Ik heb het niet gedaan, vind zelf de bewerking (lichte split-toning) mooier zonder extreme scherpte. Maar als daar andere meningen over zijn hoor ik dat graag natuurlijk

Allen zijn ze klikbaar naar 1024px, en de volledige serie is hier te vinden.
Permanent wintericon!