[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
Waarom zou je ze a niet gewoon naast elkaar zetten en dan gewoon altijd 2x stereo gebruiken ?
En waarom zou je persee speakers aan moeten sluiten ?
Ik heb ook een tijd gewoon enkel de sub in gebruik zonder enkele speaker
werkt perfect hoor.
En waarom zou je persee speakers aan moeten sluiten ?
Ik heb ook een tijd gewoon enkel de sub in gebruik zonder enkele speaker
Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"
Nou het staat met grote hoofdletter achter op de sub en de manual dat je de Z-5500 alleen mag gebruiken met alle speakers aangesloten.
[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]
ik had laatst per ongeluk (bij het verplaatsten van m'n computer) alleen de sub aangesloten van m'n Z-5400 geen schade oid na 10 minuten muziek. Je kan ook de preset op je console veranderen naar 2x stereo als je niet alle boxen aansluit lijkt me.
verder wat shunt zegt: gewoon naast elkaar zetten, of op je bureau op de linker en rechter hoek en zorgen dat je iets zachter zet om toch een kloppend surround geluid te krijgen.
verder wat shunt zegt: gewoon naast elkaar zetten, of op je bureau op de linker en rechter hoek en zorgen dat je iets zachter zet om toch een kloppend surround geluid te krijgen.