Z-5500 met alleen front speakers

Pagina: 1
Acties:

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-02 20:56
Ik heb hier een Z-5500 van Logitech staan, geweldig setje. Kan je zeker wel een beetje herrie mee maken maar ik heb een probleem. Mijn kamer ga ik verbouwen en dat betekent dat de achterspeakers niet gebruik kunnen worden, die moeten er dus af. Maar je mag de Logitech niet gebruiken zonder alle speakers aangesloten te hebben. Hier zoek ik een oplossing voor, en ik neem aan dat een simpel weerstandje het niet gaat worden. Hoe moet ik dan toch een dummy speaker op de logitech zetten?

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09:16

Shunt

Boe

Waarom zou je ze a niet gewoon naast elkaar zetten en dan gewoon altijd 2x stereo gebruiken ?
En waarom zou je persee speakers aan moeten sluiten ?
Ik heb ook een tijd gewoon enkel de sub in gebruik zonder enkele speaker ;) werkt perfect hoor.

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

• Sebazzz
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-02 20:56
Nou het staat met grote hoofdletter achter op de sub en de manual dat je de Z-5500 alleen mag gebruiken met alle speakers aangesloten.

[Te koop: 3D printers] [Website] Agile tools: [Return: retrospectives] [Pokertime: planning poker]

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16-01 06:54

Wiethoofd

Broadcast TOM

ik had laatst per ongeluk (bij het verplaatsten van m'n computer) alleen de sub aangesloten van m'n Z-5400 geen schade oid na 10 minuten muziek. Je kan ook de preset op je console veranderen naar 2x stereo als je niet alle boxen aansluit lijkt me.

verder wat shunt zegt: gewoon naast elkaar zetten, of op je bureau op de linker en rechter hoek en zorgen dat je iets zachter zet om toch een kloppend surround geluid te krijgen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky