Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Nieuwsreacties niet leesbaar

Pagina: 1
Acties:
  • 393 views

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/r.saerens/imgs/TnetBug2_tmb.jpg
klikkerdeklik voor groot
Na een refresh gaf hij nog dit
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/r.saerens/imgs/TnetBug_tmb.jpg
klikkerdeklik voor groot

Browser: IE6 (op't werk)
Ik heb het tot hiertoe nog nooit voorgehad, maar deze ochtend dus wel.
Pagina's zijn geopend met een shift-klik.
De pagina wordt eerst correct geopend, maar wanneer de reclame geladen is wordt de layout een beetje om zeep geholpen.
Als ik de pagina openieuw open met een shift-klik toont hij deze wel correct, dus het reproduceren zal misschien niet direct lukken.

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:57

crisp

Devver

Pixelated

Toevallig ook een specifieke reclame/banner waarbij dit gebeurd?

Intentionally left blank

• Big Womly
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 01-09 13:39

Big Womly

Live forever, or die trying

Topicstarter
Bij de flashreclame van "Server & Storage special, powered by HP", boven het artikel en onder de "waar ben ik" gebeurd het nu met een gewone klik (maakt trouwens niet veel uit zeker? :P)
Op andere artikels krijg ik op dit moment geen reclame, dus daar kan ik het moeilijk testen atm :)
Ik hou je op de hoogte ;)
edit:

Deze dus
Afbeeldingslocatie: http://users.telenet.be/r.saerens/imgs/TnetBugHP_tmb.jpg

"Hype en hack begeleiden introductie iPhone 3G - update" met iPhone reclame heeft het probleem niet
"Nvidia heeft geen haast met uitbrengen Nehalem-moederborden" met HP reclame heeft het probleem soms wel, soms niet o_O
"Nvidia verlaagt prijzen GTX 260 en GTX 280" met HP reclame heeft het probleem wel
"Chinese Loongson-cpu duikt voor het eerst op in Linux-pc" met HP reclame heeft het probleem wel
"Driemiljoenste .nl-domeinnaam geregistreerd - update" met iPhone reclame heeft het probleem wel

[ Voor 56% gewijzigd door Big Womly op 14-07-2008 10:40 ]

When you talk to God it's called prayer, but when God talks to you it's called schizophrenia

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-11 19:55

• Stampertje
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-01-2024

Stampertje

Gaat je nix aan

Hier ook het geval. Valt mij op dat het inderdaad iedere keer bij de HP banner is.

Hmm, gaat dus niet altijd op. Zat net de BBG te lezen, en overal heb ik die HP banner. Alle pagina's worden ingekort, behalve de godbak, die is (met HP banner) wel leesbaar.

[ Voor 51% gewijzigd door Stampertje op 14-07-2008 15:14 ]

Living the American Dream

• ronny
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-02-2024

ronny

Trotse vader

Volgens mij is het al iets verbeterd. Ik heb teminste bij verschillende frontpage berichten met een HP banner dat de eerste 6 reacties wel te lezen zijn maar dat de rest nog wel weg valt.
Dit itt tot begin van de middag waar alle reacties weg vielen.
XP met IE6 (werk)

specs werkpaard Youngtimer Touring Car Campionship

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

Ik ga vanavond maar weer eens wat browsen in IE6...

Intentionally left blank

• Kain_niaK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08-01 20:46

Kain_niaK

Mijn hobby is niet werken

Hier ook op het werk met IE6. Bij sommige ads dus geen reacties.

en daar heb ik mijn beroep van gemaakt

• B-Man
  • Niet online
Hier ook met IE6, windows XP. Soms geen reacties zichtbaar, maar net ook (nog storender) op pagina twee van de editorial over de nieuwe Sun Ultrasparc T2: ik zag het plaatje over de architectuur maar half, en de tekst en navigatie eronder viel dus ook weg. Het lijkt erop dat de resizehandler een stuk content niet ziet, en de contentpane op een bepaalde hoogte zet.

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

hasLayout forceren op de columnwrapper division bood soelaas. Wat een k*tbrowser dat IE6...

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.