Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Waarom staat dit dan in de Non-windows Operating systems? Probeer je dit via Wine te installeren ofzo?
Anders: ga naar de Cisco site, gebruik een login en download de client opnieuw. Als je geen cisco-login hebt zijn ze wel te vinden op de site van Universiteit Gent e.d.
Anders: ga naar de Cisco site, gebruik een login en download de client opnieuw. Als je geen cisco-login hebt zijn ze wel te vinden op de site van Universiteit Gent e.d.
Vicariously I live while the whole world dies
Uninstall doen en opnieuw proberen. Kun je zo vinden op google met de zoektermen "cisco vpn client" + 1722
Vicariously I live while the whole world dies
Uninstall proberen en anders de handmatige uninstall proberen die Cisco voorschrijft.
http://www.cisco.com/en/U...ote09186a0080094b7f.shtml
http://www.cisco.com/en/U...ote09186a0080094b7f.shtml
Oeps, inderdaad in het verkeerde topic geplaatst. Mijn excuus!
Ja, ik lees overal op internet over het opnieuw installeren en uninstall e.d. Maar het probleem is dat er dus geen VPN opstaat. Het is dus een schone installatie. En die installatie kan ik niet afronden. De client versie die ik hier heb werkt op andere pc's wel goed...
Ja, ik lees overal op internet over het opnieuw installeren en uninstall e.d. Maar het probleem is dat er dus geen VPN opstaat. Het is dus een schone installatie. En die installatie kan ik niet afronden. De client versie die ik hier heb werkt op andere pc's wel goed...
Zonnepanelen: 800Wp op oost 80 graden aan balkon met schaduw
Verwijderd
Ik denk dat de het losse programma wat door de installer gebruikt word om je netwerk adapter toe tevoegen niet kan starten door UAC.
Staat User Account Control uit? Zo niet zet het dan eens uit en probeer het nog eens.
Tevens mocht een x64 systeem betreffen... Cisco heeft nog geen x64 client!
Staat User Account Control uit? Zo niet zet het dan eens uit en probeer het nog eens.
Tevens mocht een x64 systeem betreffen... Cisco heeft nog geen x64 client!
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 15-07-2008 21:19 ]
Pagina: 1
dit probleem dus. Op internet staat er dat je de DNE update moet installeren of de installatie opnieuw moet starten. Beide biedt geen oplossing. Ook een update van Windows Installer biedt geen uitkomst.